Przebudowa dróg - ulic w miejscowościach Kruszyn i Nowa Wieś : ul. Szmaragdowa, ul. Ametystowa , ul. Diamentowa Gmina Włocławek
O G Ł
O S Z
E N I E
O ZAMÓWIENIU NA WYKONANIE ROBÓT
1. Zamawiający:
Gmina Włocławek ul. Królewiecka 7, 87-800 Włocławek
tel.
(054) 230-53-00 fax. (054)
230-53-53 e-mail
: rbiir@gmina.wloclawek.pl
2.
Przetarg nieograniczony w trybie ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2010 roku Nr 113
poz. 759 ze zmianami ) , o wartości
zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11
ust 8
3.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami jest dostępna do
odbioru w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 8 bud. A za odpłatnością 10,0 zł + VAT po wypełnieniu
wniosku i wystawieniu faktury przez Zamawiającego lub do pobrania ze strony internetowej
Zamawiającego www.gmina.wloclawek.pl
4.
Określenie przedmiotu zamówienia oraz
wielkość lub zakres zamówienia :.
4.1 „Przebudowa
dróg - ulic w miejscowościach Kruszyn i
Nowa Wieś : ul. Szmaragdowa, ul. Ametystowa , ul. Diamentowa Gmina Włocławek „
Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku
Zamówień Publicznych ( CPV) :
45 10 00 00-8 – Przygotowanie terenu pod budowę
45 23 31 20 -6 - Roboty w zakresie
budowy dróg
Rodzaj zamówienia : roboty budowlane
4.1.1
Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pod nazwą: „„Przebudowa dróg - ulic w
miejscowościach Kruszyn i Nowa Wieś :
ul. Szmaragdowa, ul. Ametystowa , ul. Diamentowa Gmina Włocławek „
4.1.1.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka ulicy Szmaragdowej w
m. Kruszyn i Nowa Wieś, gmina Włocławek. Długość odcinka ulicy do przebudowy –
dł. 265 m
od km 0+050 do 0+315.
Powierzchnia jezdni –1225,2 m2.
Zakres robót ujętych w kosztorysie obejmuje:
- wykonanie robót przygotowawczych – roboty pomiarowe, usunięcie i wywiezienie humusu, wycinka drzewa,
- montaż 2 wpustów ściekowych wraz z włączeniem do istniejących studni,
- wykonanie robót ziemnych wraz z wywiezieniem gruntu,
- plantowanie terenu,
- ustawienie krawężników betonowych,
- wykonanie warstwy odsączającej z piasku,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego wapienno-żwirowego stabilizowanego mechanicznie – materiał Inwestora,
- oczyszczenie i skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową,
- wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego – warstwa ścieralna grubości po zagęszczeniu 4 cm,
- umocnienie poboczy tłuczniem kamiennym twardym- materiał Wykonawcy,
- ustawienie znaków pionowych,
- regulacja wysokościowa urządzeń obcych,
- wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.
Mieszankę z kruszywa wapienno-żwirowego
dostarcza Inwestor
4.1.1.2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka ulicy Ametystowej w m.
Nowa Wieś, gmina Włocławek. Długość
odcinka ulicy do przebudowy – 205,5
m.
Powierzchnia jezdni – 1007,0 m2.
Zakres robót ujętych w kosztorysie obejmuje:
- wykonanie robót przygotowawczych – roboty pomiarowe, rozebranie kolidujących elementów nawierzchni wraz z usunięciem gruzu,
- montaż 2 wpustów ściekowych wraz z włączeniem do istniejących studni,
- wykonanie robót ziemnych wraz z wywiezieniem gruntu,
- ustawienie krawężników betonowych oraz wykonanie ścieku przykrawężnikowego,
- wykonanie warstwy odsączającej z piasku,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego wapienno-żwirowego stabilizowanego mechanicznie- materiał Inwestora ,
- oczyszczenie i skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową,
- wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego – warstwa ścieralna grubości po zagęszczeniu 4 cm,
- ustawienie znaków pionowych,
- regulacja wysokościowa urządzeń obcych,
- wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.
Mieszankę z kruszywa wapienno-żwirowego
dostarcza Inwestor
4.1.1.3. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa
odcinka ulicy Diamentowej w m. Nowa Wieś gmina Włocławek. Długość odcinka ulicy
do przebudowy – 92,5 m.
Powierzchnia jezdni – 451,4 m2.
Zakres
robót ujętych w kosztorysie obejmuje:
- wykonanie robót przygotowawczych – roboty pomiarowe, rozebranie kolidujących elementów nawierzchni wraz z usunięciem gruzu,
- montaż 2 wpustów ściekowych wraz z włączeniem do istniejących studni,
- wykonanie robót ziemnych wraz z wywiezieniem gruntu,
- ustawienie krawężników betonowych,
- wykonanie warstwy odsączającej z piasku,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego wapienno-żwirowego stabilizowanego mechanicznie- materiał Inwestora
- oczyszczenie i skropienie podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową,
- wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego – warstwa ścieralna grubości po zagęszczeniu 4 cm,
- ustawienie znaków pionowych,
- regulacja wysokościowa urządzeń obcych,
- wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.
Szczegółowy
zakres robót został określony w projektach
budowlanych , przedmiarze robót w
kosztorysach ofertowych oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków
zamówienia. Projekt budowlany, kosztorysy ofertowe i przedmiary robót dostępne
są na stornie internetowej Urzędu Gminy Włocławek : www.gmina.wloclawek.pl – link
Przetargi własne urzędu oraz do wglądu w
siedzibie Zamawiającego .
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
6. Wykonawca może powierzyć
wykonanie części lub całości zamówienia podwykonawcom pod warunkiem, że wskaże
w ofercie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcom.
7.
Informacje o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający
nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej
8.Termin wykonania zamówienia :
Rozpoczęcie : 3 dni od dnia zawarcia umowy
Zakończenie: do
30.08.2012
Zamawiający dopuszcza
możliwość wprowadzania zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia i zmiany
umowy w tym zakresie w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do
przewidzenia w chwili zawarcia umowy, w szczególności w sytuacji:
- wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących wstrzymanie wykonywania umowy, przy czym przesunięcie terminu robót nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie,
- wystąpienia siły wyższej.
- zmiany ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług
9.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia
tych warunków
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy
spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy
Pzp :
9.1 posiadają uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania; nie dotyczy
- warunek ten zostanie spełniony przez Wykonawcę , jeżeli złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych
9.1.1
- posiadają wiedzę i doświadczenia;
- warunek ten zostanie spełniony , jeśli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie roboty budowlane w zakresie stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa dróg o nawierzchni bitumicznej niezbędnych do spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia. Wymagane minimum 2 roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy dróg o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 PLN ( brutto), wykonane w ramach różnych kontraktów z podaniem daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentu, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ( np. referencje, protokoły odbioru) .
9.1.2. dysponowanie
odpowiednim potencjałem technicznym
- warunek ten zostanie spełniony ,
jeżeli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował sprzętem o następujących
parametrach techniczno- eksploatacyjnych :
a) wytwórnią mieszanek
mineralno-asfaltowych wyposażoną w jedną otaczarkę o mieszaniu cyklicznym lub
ciągłym z możliwością podgrzewania kruszywa. Otaczarka musi być wyposażona w automatyczny dozownik stabilizatora.
Wydajność otaczarki nie mniejsza niż 50 Mg/h. – 1 szt.,lokalizacja wytwórni
musi zapewnić spełnienie wymagań technologicznych tj. dowóz mieszanki mineralno
–bitumicznej w ciągu 2 godzin od załadunku do momentu wbudowania;
b) układarką mas bitumicznych – min. 1 szt.;
c) skrapiarką lepiszcza wyposażoną w urządzenie
pomiarowe oraz mechanizmy regulacyjne, które zapewniają równomierne rozłożenie
lepiszcza w kierunku podłużnym i poprzecznym – min. 1 szt.;
d) walcem statycznym
samojezdnym min. 10 t. - min. 1 szt.,
e) walcem wibracyjnym
samojezdnym min. 7,5 t. - min. 1 szt.,
f) koparką gąsienicową o poj. łyżki min. 0,40 m3 - min. 1 szt.,
g) koparką jednonaczyniową kołową min. 0,60 m3 1 min. 1 szt.,
h) samochodem
samowyładowczym do 5 t – min. 2 szt.,
i) samochodem
samowyładowczym 10-15 t – min. 2 szt.
j) równiarką samojezdną
min. 74 kW/100 KM - min. 2 szt.,
k) frezarką do nawierzchni – 1 szt;
l) laboratorium wyposażonym, w co najmniej kolumnę ekstrakcyjną,
aparat Proctora oraz formę z ubijakiem Marshala i sondę do badania wskaźnika
zagęszczenia robót ziemnych i podłoża
9.1.2.1. dysponowanie
osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia
- warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , a w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- Kierownik budowy - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń ( kserokopia uprawnień z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) oraz uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (budowlane ( tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 243,poz. 1623 ze zmianami) prawa budowlanego - wymagany min. pięcioletnie doświadczenie w funkcji kierownika budowy .
- 1 osoba z uprawnieniami do kierowania ruchem podczas realizacji zamówienia wydanymi przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego nie musi być to osoba dodatkowa.
- Kierowca – 1 osoba z uprawnieniami
- 5 pracowników fizycznych
oraz złoży oświadczenie, że osoby te posiadają
uprawnienia wskazane w wykazie .
Zamawiający
określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych,
dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na
podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia
wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, w zakresie którego
właściwy organ wydaje decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych na
zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach
uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych
w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. Nr 63, poz. 394, z
późn. zm.).
9.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
- warunek ten zostanie spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada :
a) środki finansowe lub zdolność
kredytową w wysokości nie mniejszej niż
450 000,00 zł – informacja
banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej , w którym Wykonawca
posiada rachunek , potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych
lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
b) jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na min. 200 000,00 zł – opłacone polisy, a
w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej.
9.2. Ocena spełnienia warunków w
postępowaniu o zamówienie publiczne.
9.2.1. Ocena spełnienia warunków
dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia – nie
spełnia, w oparciu o informacje zawarte w
oświadczeniach i dokumentach wymienionych w SIWZ.Z treści załączonych
dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca
spełnił.
9.2.2. Nie spełnienie chociażby jednego
z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem
Wykonawcy z postępowania, a oferta uznana zostanie za odrzuconą, z
zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy Pzp .
9.3. W
postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w
postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego w okolicznościach, których mowa w art. 24 ust 1 ustawy
Pzp ( oświadczenie z art. 24) .
W
przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , każdy
z warunków określonych w pkt 9.1.1 do 9.1.3. winien spełniać co najmniej jeden z tych
Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie . Warunek
określony w pkt 9.3. powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie . Wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na
potencjał innych podmiotów , które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu
zamówienia. Wykonawcy powołujący się na
potencjał innych podmiotów w zakresie doświadczenia zobowiązany jest do
wykazania spełnienia warunku poprzez wskazanie części zamówienia , jaką
powierzy podwykonawcom.
9.4. Zamawiający odrzuca ofertę, która:
- jest niezgodna z ustawą
- jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust 2 pkt 3 ustawy Pzp
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia
- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert
- zawiera błędy w obliczeniu ceny
- Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienia omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
10. Informacje na temat wadium
1) Oferta winna być
zabezpieczona wadium dla zamówienia
podstawowego w wysokości 3 500,00 zł, które może być wniesione w jednej z poniższych form: w pieniądzu : na konto
Zamawiającego : BOŚ 70 1540 1069 2001 8700 6419
0052 - przed upływem terminu składania
ofert Zamawiający udokumentuje wyciągiem z konta potwierdzenie wpłaty wadium
przez Wykonawcę.
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U.Nr 109 poz. 1158 z póź zm. ).
- Wadium złożone w oryginale do oferty wyczerpuje postawiony warunek. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
- Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
3) Dowód
wpłaty wadium należy załączyć do oferty.
4) Zamawiający
zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust 1-4 ustawy
Pzp.
5) Zamawiający
zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach , o których mowa w art. 46 ust
4a i ust 5 ustawy Pzp.
11. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
1) Jedynym kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie
oferowana cena oferty 100 %
2) Za ofertę najkorzystniejszą
zostanie uznana oferta z najniższą ceną spośród ofert nie odrzuconych.
3) Oferta ta otrzyma 100 punktów.
4) Pozostałe oferty proporcjonalnie
mniej według wzoru wymienionego w rozdziale XIV SIWZ :
5) Obliczenia dokonywane będą z
zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
12. Miejsce i termin składania
ofert
1).Ofertę należy złożyć w
siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Włocławek ul. Królewiecka 7,
87-800 Włocławek , sekretariat
– pokój nr 5 (piętro).
2).Ofertę należy złożyć
do dnia 2012-05-09 roku godz. 9.00 .
13. Termin związania ofertą
1). Wykonawca pozostaje
związany złożoną ofertą przez okres 30 dni od ostatecznego terminu składania
ofert.
2) Bieg terminu związania
ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3). W uzasadnionych
przypadkach termin ten może zostać przedłużony w sposób określony w art. 85 ust
2 , 3 i 4 ustawy Pzp
4) Wniesienie odwołania po upływie terminu składania
ofert zawiesza bieg terminu związania ofertą do czasu ogłoszenia przez Krajową
Izbę Odwoławczą orzeczenia (art. 182 ust. 6 ustawy Pzp).
14. Informacja o zamiarze
zawarcia umowy ramowej
Zamawiający
nie przewiduje zawarcia umowy ramowej;
15. Informacje o zamiarze
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej ,
na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu
zamówień
Zamawiający
nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
16. Informacje o przewidywanym
wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z
adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający
nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej
17. Informację o
przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt
6 i 7 lub art. 134 ust 6 pkt 3 i 4 , jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie
takich zamówień.
Zamawiający nie
przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art.
67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp.
18. Osoba
uprawniona do udzielania informacji jest
a) Magdalena Korpolak-
Komorowska Kierownik Referatu
Budownictwa Inwestycji i Rolnictwa pok.
nr 8 bud. B tel. 230-53-37
19. Sposób sporządzenia i złożenia
oferty winien być zgodny z wymogami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia.
20. Publiczne
otwarcie ofert nastąpi w dniu 2012-05-09 roku godz. 9.15, budynek B- sala
konferencyjna .
21. Ogłoszenie
podlega opublikowaniu poprzez : wywieszenie w miejscu publicznym( na tablicy
ogłoszeń) w Urzędzie Gminy Włocławek przy ul. Królewieckiej 7, na stronach
internetowych Urzędu Gminy Włocławek. www.gmina.wloclawek.pl - i Biuletynie
Zamówień Publicznych UZP www.uzp.gov.pl w dniu 2012-04-24
Włocławek, 2012-04-24
metryczka
Wytworzył: Referat RBIiR (24 kwietnia 2012)
Opublikował: Kamil Wieczorek (24 kwietnia 2012, 09:36:31)
Ostatnia zmiana: Kamil Wieczorek (27 kwietnia 2012, 13:12:19)
Zmieniono: Aktualizacja załącznika
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 2328