Ogłoszenie o zamówieniu na wykonanie robót: „ Modernizacja i remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Łagiewniki”
O G Ł
O S Z
E N I E
O ZAMÓWIENIU NA WYKONANIE ROBÓT
1. Zamawiający:
Gmina Włocławek ul. Królewiecka 7, 87-800 Włocławek
tel.
(054) 230-53-00 fax. (054)
230-53-53 e-mail
: rbiir@gmina.wloclawek.pl
2.
Przetarg nieograniczony w trybie ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2010 roku Nr 113
poz. 759 ze zmianami ) , o wartości
zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11
ust 8
3.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami jest dostępna do
odbioru w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 8 bud. A za odpłatnością 10,0 zł + VAT po wypełnieniu
wniosku i wystawieniu faktury przez Zamawiającego lub do pobrania ze strony internetowej
Zamawiającego www.gmina.wloclawek.pl
4.
Określenie przedmiotu zamówienia oraz
wielkość lub zakres zamówienia :.
4.1 „
Modernizacja i remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Łagiewniki”
4.1.1
Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pod nazwą: „ Modernizacja i remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Łagiewniki”
4.1.1.1.
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Łagiewniki na nieruchomości oznaczonej geodezyjnie jako
działka nr 100/2 .
Zakres prac
robót budowlanych obejmuje :
Rozbiórka pokrycia dachowego z eternitu, wywóz i
utylizację materiału z rozbiórki,
Wykonanie nowego pokrycia dachowego z blachodachówki,
Obróbki dachowej wraz z montażem rynien i rur spustowych,
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
Wykonanie sufitu podwieszanego o konstrukcji
metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych niepalnych wraz
z ociepleniem z wełny mineralnej
jako przegroda ppoż.
Przemurowanie uszkodzonego i przepalonego komina
spalinowego,
Rozbiórka istniejącego zadaszenia nad wejściem i wykonanie nowego –
odkryty ganek.
Szczegółowy zakres robót
został określony w projekcie budowlanym, w kosztorysach ofertowych oraz
niniejszej SIWZ. Projekt budowlany oraz
kosztorysy ofertowe i przedmiary robót dostępne są na stornie
internetowej Urzędu Gminy Włocławek : www.gmina.wloclawek.pl
– link Przetargi własne urzędu oraz do
wglądu w siedzibie Zamawiającego .
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
6. Wykonawca może powierzyć
wykonanie części lub całości zamówienia podwykonawcom pod warunkiem, że wskaże
w ofercie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcom.
7.
Informacje o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający
nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej
8. Termin wykonania zamówienia :
Rozpoczęcie : 3 dni od dnia zawarcia umowy
Zakończenie: do
30.08.2012
Zamawiający dopuszcza
możliwość wprowadzania zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia i zmiany
umowy w tym zakresie w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do
przewidzenia w chwili zawarcia umowy, w szczególności w sytuacji:
- wystąpienia niekorzystnych warunków
atmosferycznych powodujących wstrzymanie wykonywania umowy, przy czym
przesunięcie terminu robót nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich
wstrzymanie,
- wystąpienia siły wyższej.
-
zmiany ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i
usług
9.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia
tych warunków
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy , którzy
spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy
Pzp :
9.1 posiadają uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania; nie dotyczy
- warunek ten zostanie spełniony przez Wykonawcę ,
jeżeli złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych
9.1.1 - posiadają wiedzę i doświadczenia;
- warunek ten zostanie spełniony , jeśli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu
składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie roboty budowlane w
zakresie stanowiącym przedmiot zamówienia tj. robót ogólnobudowlanych i remontowych niezbędnych do spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia . Wymagane minimum 2 roboty budowlane w
zakresie robót ogólnobudowlanych i
remontowych w budynkach, o wartości
nie mniejszej niż 50 000,00 PLN ( brutto), wykonanych w ramach jednego kontraktu z podaniem daty i miejsca wykonywania oraz
załączeniem dokumentu, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone ( np. referencje, protokoły odbioru) – 2
sztuki
9.1.2. dysponowanie
odpowiednim potencjałem technicznym
- warunek ten zostanie
spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował sprzętem o następujących
parametrach techniczno- eksploatacyjnych :
a)
samochód skrzyniowy 5-10 t – min 1 sztuki ,
b) drobny sprzęt budowlanych ( betoniarka – 1 sztuka ,
rusztowania do wysokości 3 m
– 1 komplet
c) piła do cięcia drzewa – po 1 sztuce
9.1.2.1. dysponowanie
osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia
- warunek ten zostanie spełniony jeśli
Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę
jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat
ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- Kierownik budowy - 1
osoba z uprawnieniami budowlanymi ( kserokopia uprawnień z ważnym zaświadczeniem o
przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) oraz uprawnienia do
wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994
roku Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 243,poz. 1623 ze
zmianami)- wymagany min. pięcioletnie
doświadczenie w funkcji kierownika budowy .
-
Kierowca – 1 osoby z uprawnieniami
-
3 pracowników fizycznych
lub złoży oświadczenie, że osoby te posiadają
uprawnienia wskazane w wykazie .
Zamawiający
określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych,
dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na
podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia
wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, w zakresie którego
właściwy organ wydaje decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych na
zasadach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach
uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych
w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. Nr 63, poz. 394, z
późn. zm.).
9.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
- warunek ten zostanie spełniony ,
jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada :
a) środki finansowe lub zdolność
kredytową w wysokości nie mniejszej niż
50 000,00 zł
9.2. Ocena spełnienia warunków w
postępowaniu o zamówienie publiczne.
9.2.1. Ocena spełnienia warunków
dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje
zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w SIWZ.Z treści
załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki
Wykonawca spełnił.
9.2.2. Nie spełnienie chociażby jednego
z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a oferta uznana
zostanie za odrzuconą , z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy Pzp .
9. 3. W
postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w
postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego w okolicznościach, których mowa w art. 24 ust 1 ustawy
Pzp ( oświadczenie z art. 24) .
W przypadku Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , każdy z warunków
określonych w pkt 9.1.1 do 9.1.3. winien
spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie
. Warunek określony w pkt 9.3. powinien
spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie . Wykonawca powołujący się przy
wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych
podmiotów , które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada
pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawcy powołujący się na
potencjał innych podmiotów w zakresie doświadczenia zobowiązany jest do
wykazania spełnienia warunku poprzez wskazanie części zamówienia , jaką
powierzy podwykonawcom.
9.4. Zamawiający odrzuca ofertę, która:
1) jest niezgodna z ustawą
2) jej treść nie odpowiada
treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust
2 pkt 3 ustawy Pzp
3) jej złożenie stanowi czyn
nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji
4) zawiera rażąco niską cenę
w stosunku do przedmiotu zamówienia
5) została złożona przez
wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub
niezaproszonego do składania ofert
6) zawiera błędy w obliczeniu
ceny
7) Wykonawca w terminie 3 dni
od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienia omyłki, o
której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3
8) jest nieważna na podstawie
odrębnych przepisów
10. Informacje na temat wadium
1) Oferta winna być
zabezpieczona wadium dla zamówienia
podstawowego w wysokości 1.000,00 zł , które może być wniesione w jednej z poniższych form:
w pieniądzu : na konto
Zamawiającego :
BOŚ 70 1540 1069 2001 8700 6419
0052 - przed upływem terminu składania
ofert Zamawiający udokumentuje wyciągiem z konta potwierdzenie wpłaty wadium
przez Wykonawcę.
-poręczeniach bankowych lub
poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że
poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
-gwarancjach ubezpieczeniowych
-poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b
ust.5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada
2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U.Nr
109 poz. 1158 z póź zm. ).
2). Sposób przekazania:
dołączone w oryginale do oferty przed upływem terminu składania ofert.
-Wadium
złożone w oryginale do oferty wyczerpuje postawiony warunek. Za termin
wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na
rachunku Zamawiającego.
-Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że
na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie
z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
3). Dowód
wpłaty wadium należy załączyć do oferty.
4).Zamawiający
zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust 1-4
ustawy z dnia 29
stycznia 2004 roku –Prawo zamówień publicznych ((Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz.
759 z późn. zm ) .
5).Zamawiający
zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach , o których mowa w art. 46 ust
4a i ust 5 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 roku –Prawo zamówień publicznych ((Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz.
759 z późn. zm ) .
11. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
1).Jedynym kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie
oferowana cena oferty 100 %
2). Za ofertę najkorzystniejszą
zostanie uznana oferta z najniższą ceną spośród ofert nie odrzuconych.
3). Oferta ta otrzyma 100 punktów.
4). Pozostałe oferty proporcjonalnie
mniej według wzoru wymienionego w pkt XVI SIWZ :
5). Obliczenia dokonywane będą z
zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
12. Miejsce i termin składania
ofert
1).Ofertę należy złożyć w
siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Włocławek ul. Królewiecka 7,
87-800 Włocławek ,
sekretariat – pokój nr 5 (piętro).
2).Ofertę należy złożyć
do dnia 2012-04-16 roku godz. 9.00 .
13. Termin związania ofertą
1). Wykonawca pozostaje
związany złożoną ofertą przez okres 30 dni od ostatecznego terminu składania
ofert.
2) Bieg terminu związania
ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3). W uzasadnionych
przypadkach termin ten może zostać przedłużony w sposób określony w art. 85 ust
2 , 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia
2004 roku –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm
) .
4) Wniesienie odwołania po upływie terminu składania
ofert zawiesza bieg terminu związania ofertą do czasu ogłoszenia przez Krajową
Izbę Odwoławczą orzeczenia (art. 182 ust. 6 ustawy).
14. Informacja o zamiarze
zawarcia umowy ramowej
Zamawiający
nie przewiduje zawarcia umowy ramowej;
15. Informacje o zamiarze
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej ,
na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu
zamówień
Zamawiający
nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
16. Informacje o
przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona
aukcja elektroniczna
Zamawiający
nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej
17. Informację o
przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt
6 i 7 lub art. 134 ust 6 pkt 3 i 4 , jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie
takich zamówień.
Zamawiający nie
przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art.
67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo
zamówień publicznych.
18. Osoba
uprawniona do udzielania informacji jest
a) Magdalena Korpolak-
Komorowska Kierownik Referatu
Budownictwa Inwestycji i Rolnictwa pok.
nr 8 bud. B tel. 230-53-37
- Maciej Stawski – specjalista ds. budownictwa ( pok.nr 8 budynek A tel. 230-53-37 w godz. 7.30- 15.30 )
19. Sposób sporządzenia i złożenia
oferty winien być zgodny z wymogami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia.
20. Publiczne
otwarcie ofert nastąpi w dniu 2012-04-16 roku godz. 9.15, budynek B- sala
konferencyjna .
21. Ogłoszenie
podlega opublikowaniu poprzez : wywieszenie w miejscu publicznym( na tablicy
ogłoszeń) w Urzędzie Gminy Włocławek przy ul. Królewieckiej 7 , na stronach
internetowych Urzędu Gminy Włocławek. www.gmina.wloclawek.pl - i
Biuletynie Zamówień Publicznych UZP www.uzp.gov.pl w dniu 2012-03-28
Włocławek, 2012-03-28.
metryczka
Wytworzył: Wójt Gminy Włocławek (28 marca 2012)
Opublikował: Kamil Wieczorek (28 marca 2012, 17:24:20)
Ostatnia zmiana: Kamil Wieczorek (2 kwietnia 2012, 07:56:47)
Zmieniono: Aktualizacja Załączników
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 2416