Ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa mieszanki kruszywa drogowego łamanego wapienno- żwirowego o wymiarach 0/31,5 mm”
O G Ł
O S Z
E N I E
O ZAMÓWIENIU NA WYKONANIE DOSTAW
1. Zamawiający: Gmina Włocławek ul.
Królewiecka 7, 87-800 Włocławek
tel.
(054) 230-53-00 fax. (054)
230-53-53 e-mail
: rbiir@gmina.wloclawek.pl
2. Przetarg nieograniczony w trybie ustawy z dnia 29
stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz.U.z 2010 roku Nr 113 poz. 759
ze zmianami ) , o wartości zamówienia
poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8
3. Specyfikacja istotnych warunków
zamówienia wraz z załącznikami jest dostępna do odbioru w siedzibie
Zamawiającego pok. Nr 8 bud. A za
odpłatnością 10,0 zł + VAT po wypełnieniu wniosku i wystawieniu faktury przez
Zamawiającego lub do pobrania ze strony
internetowej Zamawiającego www.gmina.wloclawek.pl
4. Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkość lub
zakres zamówienia :.
4.1„ Dostawa mieszanki kruszywa drogowego
łamanego wapienno- żwirowego o wymiarach 0/31,5 mm”
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanki kruszywa łamanego wapienno –
żwirowego o wymiarach 0/31,5 mm ( PNEN 13043 i PN-EN 13242 ) na wykonanie
podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie stabilizowanej mechanicznie ( wg
BN-64/8933-02)
Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku
Zamówień Publicznych ( CPV) :
- 14.21.00.00-6 Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa.
- 14.21.20.00 -0 Granulaty, odłamki, kamień sproszkowany, otoczki, żwir, kamień rozłupany oraz pokruszony, mieszanki kamienia, mieszanki piasku i żwiru oraz inne kruszywo.
4.2 Łączna ilość zamówienia : 5 000
ton.
Zamawiający przewiduje skorzystanie z
prawa opcji art. 34 ust 5 Prawa zamówień
publicznych w zakresie ilości
dostarczonego kruszywa, która może się zwiększyć lub zmniejszyć o 20 % w
stosunku do dostawy 5000 ton.
4.3 Do zadań Wykonawcy należeć będzie :
Dostarczanie kruszywa w ilościach i terminach uzgodnionych z Zamawiającym
na drogi położone na terenie Gminy
Włocławek
5. Zamawiający nie dopuszcza składania
ofert częściowych
6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości
zamówienia podwykonawcom pod warunkiem, że wskaże w ofercie części zamówienia,
która część zamówienia zostanie
powierzona do wykonania podwykonawcom.
7. Informacje o możliwości złożenia oferty
wariantowej.
Zamawiający
nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej
8. Termin wykonania zamówienia – 30 kwiecień - 30 listopad
2012 rok ( w ciągu 5 dni od złożenia
zamówienia przez Zamawiającego).
Zamawiający dopuszcza
możliwość wprowadzania zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia i zmiany
umowy w tym zakresie w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do
przewidzenia w chwili zawarcia umowy, w szczególności w sytuacji:
- jeżeli w wyniku skorzystania z prawa opcji – zwiększenia zamówienia –może wpłynąć uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia),
- wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących wstrzymanie wykonywania umowy, przy czym przesunięcie terminu robót nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie,
- wystąpienia siły wyższej,
- zmiany ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług
9.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia
tych warunków
10. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy
spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy
Pzp :
10.1 posiadają uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania; nie dotyczy
10.1.1
- posiadają wiedzę i doświadczenia;
- warunek ten zostanie spełniony , jeśli Wykonawca przedstawi wykaz minimum 2 dostaw w zakresie stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostawa kruszywa drogowego , łamanego wapienno- żwirowego niezbędnych do spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia , wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie,z podaniem ich rodzaju i wartości co najmniej 200 000 zł , daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentu, że dostawy lub usługi zostały wykonane należycie .
Ocena spełnienia warunków udziału w
postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w
oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach
( wymaganych przez Zamawiającego i
podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Nie dołączenie do oferty dokumentów
określonych w rozdziale VII SIWZ skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z
postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ustawy Pzp.
10.1.2 dysponują
odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia
- warunek ten zostanie spełniony , jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował przynajmniej : 3 pojazdami o ładowności min. 24 tony
Ocena spełnienia warunków udziału w
postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w
oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach ( wymaganych przez
Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Nie dołączenie do
oferty dokumentów określonych w dziale VII SIWZ skutkować będzie wykluczeniem
wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ustawy Pzp.
10.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia
- warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł
Ocena spełnienia warunków udziału w
postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia- nie spełnia” , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach
i oświadczeniach ( wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ)
dołączonych do oferty. Nie dołączenie do oferty dokumentów określonych w dziale
VII SIWZ skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ustawy
Pzp.
10.2 Ocena spełnienia warunków w
postępowaniu o zamówienie publiczne.
10.2.1 Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia –
nie
spełnia, w oparciu o informacje
zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w SIWZ.Z treści
załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca
spełnił.
10.2.2 Nie spełnienie chociażby jednego z
w/w warunków skutkować będzie
wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a oferta uznana
zostanie za odrzuconą,
z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy Pzp.
10.3 W
postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w
postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego w okolicznościach, których mowa w art. 24 ust 1 ustawy
Pzp ( oświadczenie z art. 24) .
W przypadku Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych
w pkt 10.1.1 do 10.1.3. winien spełniać
co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie .
Warunek
określony w pkt 10.3. powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie .
Wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na
potencjał innych podmiotów , które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu
zamówienia.
Wykonawcy
powołujący się na potencjał innych podmiotów w zakresie doświadczenia
zobowiązany jest do wykazania spełnienia warunku poprzez wskazanie części
zamówienia , jaką powierzy podwykonawcom.
10.4 Zamawiający odrzuca ofertę, która:
- jest niezgodna z ustawą
- jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust 2 pkt 3 ustawy Pzp
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia
- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert
- zawiera błędy w obliczeniu ceny
- wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienia omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
W myśl art. 87 ust 2 pkt 3.
ustawy, Zamawiający poprawia w ofercie:
- oczywiste omyłki pisarskie,
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty – niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
11. Informacje na temat wadium
1) Oferta winna być
zabezpieczona wadium dla zamówienia
podstawowego w wysokości 4000,00 zł , które może być wniesione w
jednej z poniższych form:
w pieniądzu : na konto
Zamawiającego :
BOŚ 70 1540 1069 2001 8700 6419
0052 - przed upływem terminu składania
ofert Zamawiający udokumentuje wyciągiem z konta potwierdzenie wpłaty wadium
przez Wykonawcę.
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U.Nr 109 poz. 1158 z póź zm. ).
2) Sposób przekazania:
dołączone w oryginale do oferty przed upływem terminu składania ofert.
- Wadium złożone w oryginale do oferty wyczerpuje postawiony warunek. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
- Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
3) Dowód
wpłaty wadium należy załączyć do oferty.
4) Zamawiający
zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust 1-4
ustawy z dnia 29
stycznia 2004 roku –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113 poz.
759 z późn. zm ).
5) Zamawiający
zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach , o których mowa w art. 46 ust
4a i ust 5 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz.
759 z późn. zm.).
12. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
1) Jedynym kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie
oferowana cena oferty 100 %
2) Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana
oferta z najniższą ceną spośród ofert nie odrzuconych.
3) Oferta ta otrzyma
100 punktów.
4) Pozostałe oferty proporcjonalnie
mniej według wzoru wymienionego w pkt XV SIWZ :
5) Obliczenia dokonywane będą z
zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
13.Miejsce i termin składania
ofert
1) Ofertę należy złożyć w
siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Włocławek ul. Królewiecka 7, 87-800
Włocławek , sekretariat – pokój nr 5 (piętro).
2) Ofertę należy złożyć
do dnia 23.03.2012 roku godz. 9.00 .
14. Termin związania ofertą
1). Wykonawca pozostaje
związany złożoną ofertą przez okres 30 dni od ostatecznego terminu składania
ofert.
2) Bieg terminu związania
ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3). W uzasadnionych
przypadkach termin ten może zostać przedłużony w sposób określony w art. 85 ust
2 , 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia
2004 roku –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm
) .
4) Wniesienie odwołania po upływie terminu składania
ofert zawiesza bieg terminu związania ofertą do czasu ogłoszenia przez Krajową
Izbę Odwoławczą orzeczenia (art. 182 ust. 6 ustawy).
15. Informacja o zamiarze
zawarcia umowy ramowej
Zamawiający
nie przewiduje zawarcia umowy ramowej;
16. Informacje o zamiarze
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej ,
na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu
zamówień
Zamawiający
nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
17. Informacje o
przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona
aukcja elektroniczna
Zamawiający
nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej
18. Informację o
przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt
6 i 7 lub art. 134 ust 6 pkt 3 i 4 , jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie
takich zamówień.
Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielania
zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
19. Osoba uprawniona do udzielania informacji jest Magdalena Korpolak-
Komorowska Kierownik Referatu Budownictwa Inwestycji i Rolnictwa pok. nr 8 bud. B tel.
230-53-37
20. Sposób sporządzenia i złożenia oferty winien być zgodny z
wymogami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Publiczne otwarcie ofert nastąpi
w dniu 23.03.2012 roku godz. 9.15, budynek B- sala konferencyjna .
21. Ogłoszenie podlega opublikowaniu
poprzez : wywieszenie w miejscu publicznym( na tablicy ogłoszeń) w Urzędzie
Gminy Włocławek przy ul. Królewieckiej 7 , na stronach internetowych Urzędu
Gminy Włocławek. www.gmina.wloclawek.pl - i
Biuletynie Zamówień Publicznych UZP www.uzp.gov.pl w dniu 15.03.2012 roku
Włocławek, 15.03.2012 r.
metryczka
Wytworzył: Wójt Gminy Włocławek (15 marca 2012)
Opublikował: Kamil Wieczorek (15 marca 2012, 22:17:10)
Ostatnia zmiana: Kamil Wieczorek (15 marca 2012, 22:34:24)
Zmieniono: Akt
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1915