Ogłoszenie o przetargu - Budownictwo: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Mostki- Mursk – etap I od km 1 + 056 do km 1 + 506 „
O G Ł O S Z E N I E
O ZAMÓWIENIU NA WYKONANIE ROBÓT
1.Zamawiający: Gmina Włocławek ul. Królewiecka 7 87-800 Włocławek
tel. (054) 230-53-00 fax. (054) 230-53-53 e-mail : rbiir@gmina.wloclawek.pl
2.
Przetarg nieograniczony w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku
Prawo zamówień publicznych ( Dz.U.z 2007 roku Nr 223 poz. 1655 ze
zmianami ) , o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w
przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8
3. Specyfikacja
istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami jest dostępna do
odbioru w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 8 bud. A za odpłatnością 10,0
zł + Vat po wypełnieniu wniosku i wystawieniu faktury przez
Zamawiającego lub do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego www.gmina.wloclawek.pl
4. Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkość lub zakres zamówienia :.
OBIEKT : Droga gminna
BRANŻA : Drogowa
ADRES INWESTYCJI : Mursk
Rodzaj zamówienia : roboty budowlane
Określenie przedmiotu
zamówienia oraz wielkość lub zakres zamówienia : Przebudowa drogi
gminnej w miejscowości Mostki- Mursk – etap I od km 1 + 056 do km 1 +
506 „
Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka drogi gminnej Mostki- Mursk Gm.Włocławek od I Etap od km 1+056 do km 1506
Powierzchnie:
– jezdnia –1937,4m2,
– zjazdy indywidualne –105,6m2.
Zakres robót ujętych w kosztorysie obejmuje:
1.wykonanie robót przygotowawczych – wycinka z karczowaniem drzew
i krzaków w pasie drogowym, rozbiórka fragmentów nawierzchni
2.wykonanie
robót ziemnych –korytowanie pod zjazdy wywiezieniem gruntu, roboty
ziemne poprzeczne, obrobienie na czysto skarp nasypów i wykopów,
3.wykonanie podbudowy z kamiennego wapiennego grub. 20cm
4.wykonanie nawierzchni zjazdów gospodarczych – podbudowa z kruszywa kamiennego
grub. 15cm
5.wykonanie nawierzchni jezdni i zjazdów z betonu asfaltowego grub. 4cm
6.wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
7.plantowanie wykończeniowe skarp nasypów i wykopów oraz odcinkowe umocnienie skarp i poboczy,
8.wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości zamówienia podwykonawcom pod warunkiem, że wskaże w ofercie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcom.
5. Informacje o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej
6. Termin wykonania zamówienia
- rozpoczęcie – 3 dni od dnia zawarcia umowy
- zakończenie – 30.09. 2010 rok
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
7.1.W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy , którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp :
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- posiadają wiedzę i doświadczenia;
-
warunek ten zostanie spełniony , jeśli Wykonawca przedstawi wykaz
minimum 2 robót budowlanych w zakresie stanowiącym przedmiot zamówienia
tj. budowa dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej niezbędnych do
spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia , wykonanych w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i
wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentu, że
roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone.
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
-
warunek ten zostanie spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże , iż na czas
realizacji zamówienia będzie dysponował przynajmniej : przyczepa
skrzyniowa 3,5 tony, samochód samowyładowczy do 5 ton , walec statyczny
samojezdny , walce wibracyjny , rozścielacz mas bitumicznych , ciągnik
kołowy 74kW/100 KM , przyczepa dłużycowa 10,0 t, spycharka gąsienicowa
74kW/100KM, ). piła do cięcia drzewa – po 1 sztuce
- warunek ten
zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi wykaz osób , które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , a w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- Kierownik
budowy - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi ( kserokopia uprawnień z
ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów
Budownictwa) oraz uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca
1994 roku Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz.U.z 2006 r Nr 156
poz.1118 ze zmianami) prawa budowlanego.
- 1 osoba z uprawnieniami
do kierowania ruchem podczas realizacji zamówienia wydanymi przez
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego nie musi być to osoba dodatkowa.
- Kierowca – 1 osoba z uprawnieniami
- 2 pracowników fizycznych
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
-
warunek ten zostanie spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże ,iż posiada
środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż
100 000,00 zł
7.2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Ocena
spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia – nie
spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach
wymienionych w SIWZ.Z treści załączonych dokumentów musi wynikać
jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.Nie spełnienie chociażby
jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z
postępowania, a oferta uznana zostanie za wykluczoną, z zastrzeżeniem
art. 26 ust 3 ustawy Pzp .
7. 3. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają
warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach,
których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia , każdy z warunków określonych
w pkt 1.1.- 1.4. winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców
albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie .Warunek określony w pkt 3 powinien
spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie .Wykonawca powołujący się przy
wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał
innych podmiotów , które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania
mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy
wykonywaniu zamówienia.
Wykonawcy powołujący się na potencjał innych
podmiotów w zakresie doświadczenia zobowiązany jest do wykazania
spełnienia warunku poprzez wskazanie części zamówienia , jaką powierzy
podwykonawcom.
7.4. Zamawiający odrzuca ofertę, która:
1) jest niezgodna z ustawą
2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust 2 pkt 3 ustawy Pzp
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia
5)
została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny
7)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził
się na poprawienia omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3
8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
8. Informacje na temat wadium
1) Oferta winna być zabezpieczona wadium dla zamówienia podstawowego
w wysokości 2000,00 zł , które może być wniesione w jednej z
poniższych form:
w pieniądzu : na konto Zamawiającego :
BOŚ 70
1540 1069 2001 8700 6419 0052 - przed upływem terminu składania ofert
Zamawiający udokumentuje wyciągiem z konta potwierdzenie wpłaty wadium
przez Wykonawcę.
-poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy
jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-gwarancjach bankowych,
-gwarancjach ubezpieczeniowych
-poręczeniach
udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji
Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U.Nr 109 poz. 1158 z póź zm. ).
2). Sposób przekazania: dołączone w oryginale do oferty przed upływem terminu składania ofert.
-Wadium
złożone w oryginale do oferty wyczerpuje postawiony warunek. Za termin
wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin
uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien
zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego
wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje
jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
3). Dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty.
4).Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007r z późn. zm )
5).Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach , o których mowa w art. 46 ust 4a i ust 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007r z późn. Zm )
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
1).Jedynym kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie oferowana cena oferty 100 %
2). Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną spośród ofert nie odrzuconych.
3). Oferta ta otrzyma 100 punktów.
4). Pozostałe oferty proporcjonalnie mniej według wzoru wymienionego w pkt XV SIWZ :
5). Obliczenia dokonywane będą z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
10.Miejsce i termin składania ofert
1).Ofertę należy złożyć w
siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Włocławek ul. Królewiecka 7, 87-800
Włocławek , sekretariat – pokój nr 5 (piętro).
2).Ofertę należy złożyć do dnia 20.07.2010 roku godz. 9.00 .
11. Termin związania ofertą
1). Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
2) Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3).
W uzasadnionych przypadkach termin ten może zostać przedłużony w sposób
określony w art. 85 ust 2 , 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku
–Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007r z późn. zm
) .
4) Wniesienie odwołania po upływie terminu składania ofert
zawiesza bieg terminu związania ofertą do czasu ogłoszenia przez Krajową
Izbę Odwoławczą orzeczenia (art. 182 ust. 6 ustawy).
12.Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej;
13. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
wraz z adresem strony internetowej , na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zamówień
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
14. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
15. Informację o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust 6 pkt 3 i 4 , jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.
Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawo zamówień publicznych
16. Osoba uprawniona do udzielania informacji jest Magdalena Korpolak- Komorowska Kierownik Referatu Budownictwa Inwestycji i Rolnictwa pok. nr 8 bud. B tel. 230-53-37
17. Sposób sporządzenia i złożenia oferty winien być zgodny z wymogami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
18. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.07.2010 roku godz. 9.15, budynek B- sala konferencyjna .
19.Ogłoszenie
podlega opublikowaniu poprzez : wywieszenie w miejscu publicznym( na
tablicy ogłoszeń) w Urzędzie Gminy Włocławek przy ul. Królewieckiej 7 ,
na stronach internetowych Urzędu Gminy Włocławek. www.gmina.wloclawek.pl - i Biuletynie Zamówień Publicznych UZP www.uzp.gov.pl w dniu 30.06.2010 roku
Włocławek, 30.06.2010 r.
metryczka
Wytworzył: Referat (30 czerwca 2010)
Opublikował: Kamil Wieczorek (30 czerwca 2010, 10:50:30)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1297