Ogłoszenie o przetargu: droga gminna Sykuła
O G Ł O S Z E N I E
O ZAMÓWIENIU NA WYKONANIE ROBÓT
1.Zamawiający: Gmina Włocławek ul. Królewiecka 7 87-800 Włocławek
tel. (054) 230-53-00 fax. (054) 230-53-53 e-mail : rbiir@gmina.wloclawek.pl
2.
Przetarg nieograniczony w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku
Prawo zamówień publicznych ( Dz.U.z 2007 roku Nr 223 poz. 1655 ze
zmianami ) , o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w
przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8
3. Specyfikacja
istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami jest dostępna do
odbioru w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 8 bud. A za odpłatnością 10,0
zł + Vat po wypełnieniu wniosku i wystawieniu faktury przez
Zamawiającego lub do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego www.gmina.wloclawek.pl
4. Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkość lub zakres zamówienia :.
OBIEKT : Droga gminna
BRANŻA : Drogowa
ADRES INWESTYCJI : Sykuła
Rodzaj zamówienia : roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia jest
: Przebudowa odcinka drogi gminnej w miejscowości Sykuła dł. 520 m
Powierzchnia jezdni – szerokość 3,5 m , pow. 1820 m2.
Zakres robót ujętych w kosztorysie obejmuje:
1. wyrównanie istniejącej nawierzchni tłuczniem w ilości 77 m3 na szerokości 3.7m
2. ułożenie w-wy profilowej 60 kg/m2 na szerokości 3,5 m
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości zamówienia podwykonawcom pod warunkiem, że wskaże w ofercie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcom.
5. Informacje o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej
6. Termin wykonania zamówienia
- rozpoczęcie – 3 dni od dnia zawarcia umowy
- zakończenie – 30 kwietnia 2010 rok
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
1). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania
uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej
2). Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się
Wykonawców znajdujących się w sytuacjach określonych w art. 24 ust 1 i
2 Pzp.
3) . Zamawiający odrzuca ofertę, która: 1 jest niezgodna z ustawą
2 .jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust 2 pkt 3 ustawy
3
jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu
przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 4 zawiera rażąco niską
cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia 5 została złożona przez
wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
lub niezaproszonego do składania ofert 6 zawiera błędy w obliczeniu
ceny
7 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia
nie zgodził się na poprawienia omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt
3
7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
4). Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.
4.1.
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia –
nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i
dokumentach wymienionych w SIWZ.
4.2. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ustawy ; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
8. Informacje na temat wadium
1)Oferta winna być zabezpieczona wadium dla zamówienia podstawowego w
wysokości 700,00 zł , które może być wniesione w jednej z poniższych
form:
w pieniądzu : na konto Zamawiającego :
BOŚ 70 1540 1069
2001 8700 6419 0052 - przed upływem terminu składania ofert
Zamawiający udokumentuje wyciągiem z konta potwierdzenie wpłaty wadium
przez Wykonawcę.
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy
jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych
- poręczeniach
udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji
Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U.Nr 109 poz. 1158 z póź zm. ).
2). Sposób przekazania: dołączone w oryginale do oferty przed upływem terminu składania ofert.
- Wadium
złożone w oryginale do oferty wyczerpuje postawiony warunek. Za termin
wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin
uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien
zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego
wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje
jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
3). Dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty.
4).Zamawiający
zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004
roku –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007r z
późn. zm )
5).Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w
przypadkach , o których mowa w art. 46 ust 4a i ust 5 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 roku –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z
2007r z późn. Zm )
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
1).Jedynym kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie oferowana cena oferty 100 %
2). Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną spośród ofert nie odrzuconych.
3). Oferta ta otrzyma 100 punktów.
4). Pozostałe oferty proporcjonalnie mniej według wzoru wymienionego w pkt XV SIWZ :
5). Obliczenia dokonywane będą z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
10.Miejsce i termin składania ofert
1).Ofertę należy złożyć w
siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Włocławek ul. Królewiecka 7, 87-800
Włocławek , sekretariat – pokój nr 5 (piętro).
2).Ofertę należy złożyć do dnia 10 lutego 2010 roku godz. 9.00 .
11. Termin związania ofertą
1). Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
2) Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3).
W uzasadnionych przypadkach termin ten może zostać przedłużony w sposób
określony w art. 85 ust 2 , 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku
–Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007r z późn. zm
) .
4). Wniesienie protestu po upływie terminu składania ofert
zawiesza bieg terminu związania ofertą do czasu ostatecznego
rozstrzygnięcia protestu (art. 181 ust. 1 ustawy).
12.Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej;
13. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
wraz z adresem strony internetowej , na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zamówień
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
14. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
15. Informację o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust 6 pkt 3 i 4 , jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawo zamówień publicznych
16. Osoba uprawniona do udzielania informacji jest Magdalena Korpolak- Komorowska Kierownik Referatu Budownictwa Inwestycji i Rolnictwa pok. nr 8 bud. B tel. 230-53-37
17. Sposób sporządzenia i złożenia oferty winien być zgodny z wymogami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
18. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 10 lutego 2010 roku godz. 9.15, budynek B- sala konferencyjna .
19.Ogłoszenie
podlega opublikowaniu poprzez : wywieszenie w miejscu publicznym( na
tablicy ogłoszeń) w Urzędzie Gminy Włocławek przy ul. Królewieckiej 7 ,
na stronach internetowych Urzędu Gminy Włocławek. www.gmina.wloclawek.pl - i Biuletynie Zamówień Publicznych UZP www.uzp.gov.pl w dniu 18.01.2010 roku
Włocławek, 18.01.2010 r..
metryczka
Wytworzył: Referat (19 stycznia 2010)
Opublikował: Kamil Wieczorek (19 stycznia 2010, 10:11:55)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1285