Ogłoszenie o przetargu: Przebudowa odcinka drogi gminnej Warząchewka Nowa-Warząchewka Królewska dł. 913m
O G Ł O S Z E N I E
O ZAMÓWIENIU NA WYKONANIE ROBÓT
1.Zamawiający: Gmina Włocławek ul. Królewiecka 7 87-800 Włocławek
tel. (054) 230-53-00 fax. (054) 230-53-53 e-mail : rbiir@gmina.wloclawek.pl
2.
Przetarg nieograniczony w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku
Prawo zamówień publicznych ( Dz.U.z 2007 roku Nr 223 poz. 1655 ze
zmianami ) , o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w
przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8
3. Specyfikacja
istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami jest dostępna do
odbioru w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 8 bud. A za odpłatnością 10,0
zł + Vat po wypełnieniu wniosku i wystawieniu faktury przez
Zamawiającego lub do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego www.gmina.wloclawek.pl
4. Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkość lub zakres zamówienia :
OBIEKT: Droga gminna
BRANŻA: Drogowa
ADRES INWESTYCJI: Warząchewka Nowa – Warząchewka Królewska
Rodzaj zamówienia : roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia jest : Przebudowa odcinka drogi gminnej Warząchewka Nowa-Warząchewka Królewska dł. 913m
Powierzchnia jezdni –3226,3m2.
Zakres robót ujętych w kosztorysie obejmuje:
1.nacięcie szczelin pozornych w istniejącej podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem,
2.profilowanie
podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, grubość warstwy po
zagęszczeniu 4 cm oraz wyrównanie na 25% w ilości 25kg/m2
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
Wykonawca
może powierzyć wykonanie części lub całości zamówienia podwykonawcom pod
warunkiem, że wskaże w ofercie części zamówienia, która zostanie
powierzona podwykonawcom.
5. Informacje o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej
6. Termin wykonania zamówienia
- rozpoczęcie – 3 dni od dnia zawarcia umowy
- zakończenie – 30 kwietnia 2010 rok
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
1.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub
czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej
2) Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza
się Wykonawców znajdujących się w sytuacjach określonych w art. 24 ust 1
i 2
3) Zamawiający odrzuca ofertę, która:
a) jest niezgodna z ustawą
b) .jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust 2 pkt 3 ustawy
c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia
e)
została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert
f) zawiera błędy w obliczeniu ceny
g)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził
się na poprawienia omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3
h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
4). Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.
a)
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia –
nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i
dokumentach wymienionych w SIWZ.
b) Nie spełnienie chociażby jednego z
warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania na
podstawie art. 24 ustawy ; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za
odrzuconą.
8. Informacje na temat wadium
1) Oferta winna być zabezpieczona wadium dla zamówienia podstawowego
w wysokości 1 200,00 zł , które może być wniesione w jednej z
poniższych form:
w pieniądzu : na konto Zamawiającego :
BOŚ 70
1540 1069 2001 8700 6419 0052 - przed upływem terminu składania ofert
Zamawiający udokumentuje wyciągiem z konta potwierdzenie wpłaty wadium
przez Wykonawcę.
-poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy
jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-gwarancjach bankowych,
-gwarancjach ubezpieczeniowych
-poręczeniach
udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji
Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U.Nr 109 poz. 1158 z póź zm. ).
2). Sposób przekazania: dołączone w oryginale do oferty przed upływem terminu składania ofert.
-Wadium
złożone w oryginale do oferty wyczerpuje postawiony warunek. Za termin
wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin
uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien
zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego
wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje
jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
3). Dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty.
4).Zamawiający
zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004
roku –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007r z
późn. zm )
5).Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w
przypadkach , o których mowa w art. 46 ust 4a i ust 5 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 roku –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z
2007r z późn. Zm )
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
1).Jedynym kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie oferowana cena oferty 100 %
2). Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną spośród ofert nie odrzuconych.
3). Oferta ta otrzyma 100 punktów.
4). Pozostałe oferty proporcjonalnie mniej według wzoru wymienionego w pkt XV SIWZ :
5). Obliczenia dokonywane będą z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
10.Miejsce i termin składania ofert
1).Ofertę należy złożyć w
siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Włocławek ul. Królewiecka 7, 87-800
Włocławek , sekretariat – pokój nr 5 (piętro).
2). Ofertę należy złożyć do dnia 8 lutego 2010 roku godz. 9.00 .
11. Termin związania ofertą
1)Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
2)Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3)W
uzasadnionych przypadkach termin ten może zostać przedłużony w sposób
określony w art. 85 ust 2 , 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku
–Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007r z późn. zm
) .
4)Wniesienie protestu po upływie terminu składania ofert
zawiesza bieg terminu związania ofertą do czasu ostatecznego
rozstrzygnięcia protestu (art. 181 ust. 1 ustawy).
12.Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej;
13.Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
wraz z adresem strony internetowej , na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zamówień
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
14. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z
zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej,
na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
15. Informację o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o
których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust 6 pkt 3 i 4 ,
jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.
Zamawiający
przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których
mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawo zamówień publicznych
16. Osoba uprawniona do udzielania informacji jest Magdalena Korpolak- Komorowska Kierownik Referatu Budownictwa Inwestycji i Rolnictwa pok. nr 8 bud. B tel. 230-53-37
17. Sposób sporządzenia i złożenia oferty winien być zgodny z wymogami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
18. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 8 lutego 2010 roku godz. 9.15, budynek B- sala konferencyjna .
19.Ogłoszenie podlega opublikowaniu poprzez : wywieszenie w miejscu publicznym( na tablicy ogłoszeń) w Urzędzie Gminy Włocławek przy ul. Królewieckiej 7 , na stronach internetowych Urzędu Gminy Włocławek. www.gmina.wloclawek.pl - i Biuletynie Zamówień Publicznych UZP www.uzp.gov.pl w dniu 15.01.2010 roku .
Włocławek, 15.01.2010 r.
metryczka
Wytworzył: Referat (15 stycznia 2010)
Opublikował: Kamil Wieczorek (15 stycznia 2010, 10:10:45)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1463