Dowody osobiste | Ewidencja Ludności | Podatki i opłaty lokalne
Gospodarka komunalna | Koncesje alkoholowe | Działalność gospodarcza
Budownictwo | Ochrona środowiska | Drogi gminne | Nieruchomości
Działalność regulowana
Gospodarka komunalna | Koncesje alkoholowe | Działalność gospodarcza
Budownictwo | Ochrona środowiska | Drogi gminne | Nieruchomości
Działalność regulowana
Działalność regulowana
Rejestr działalności
regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od mieszkańców
nieruchomości na terenie Gminy Włocławek w 2012 roku.
Zgodnie z art. 9 c, w związku z art. 9 b ustawy z dnia 1 lipca 2011 r. o
zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych
innych ustaw (Dz.U. z 2011 r. Nr 152, poz. 897) działalność w zakresie
odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości jest działalnością
regulowaną w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności
gospodarczej.
Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych
od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Włocławek tworzy i prowadzi Wójt
Gminy Włocławek od dnia 1 stycznia 2012 r.
Przedsiębiorca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości z
terenu gminy Włocławek jest zobowiązany do uzyskania wpisu do rejestru.
Wpisu do rejestru oraz zmiany wpisu w rejestrze dokonuje Wójt na pisemny
wniosek przedsiębiorcy.
Wniosek o wpis do rejestru powinien
zawierać:
- firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy,
- numer identyfikacji podatkowej (NIP),
- numer identyfikacji REGON, o ile przedsiębiorca taki numer posiada,
- określenie rodzaju odbieranych odpadów komunalnych.
Do wniosku o wpis do
rejestru działalności regulowanej dołącza się:
1. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej w
wysokości 50 zł. Opłata ta nie dotyczy przedsiębiorców, którzy w dniu 1
stycznia 2012 r. posiadają zezwolenia na odbieranie odpadów komunalnych, zgodnie
z art. 14 ust. 2 przywołanej powyżej ustawy o zmianie ustawy o utrzymaniu
czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw.
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków
wymaganych do wykonywania działalności
w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
Oświadczenie to powinno zawierać także:
a)firmę, oznaczenie siedziby i adres
albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy;
b)oznaczenie miejsca i datę złożenia
oświadczenia,
c)podpis przedsiębiorcy lub osoby
uprawionej do reprezentowania przedsiębiorcy ze wskazaniem imienia i nazwiska oraz
pełnionej funkcji.
Zgodnie z art. 14 ust. 1 przywołanej powyżej ustawy o zmianie ustawy o
utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw w
gminach, przedsiębiorcy odbierający odpady komunalne od właścicieli
nieruchomości, którzy w dniu wejścia w życie omawianej tu ustawy posiadają
zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości mogą
wykonywać działalność w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów
komunalnych bez wpisu do rejestru działalności regulowanej, w okresie do dnia
31 grudnia 2012 r.
metryczka
Wytworzył: Administrator (25 kwietnia 2012)
Opublikował: Kamil Wieczorek (25 kwietnia 2012, 10:05:43)
Ostatnia zmiana: Kamil Wieczorek (25 kwietnia 2012, 10:11:33)
Zmieniono: Aktualizacja
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 3940