Zameldowanie na pobyt stały

Zameldowanie na pobyt stały

Wymagane dokumenty:
1. Dowód osobisty
2. Książeczka wojskowa - osoby podlegające obowiązkowi wojskowemu
3. Wypełniony formularz zgłoszenia pobytu stałego
4. Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie (akt notarialny, umowa najmu) wskazujący osobę uprawnioną do potwierdzenia pobytu osoby dokonującej zameldowania.
5. Osoba stwierdzająca pobyt meldującego się pod wskazanym adresem przedkłada do wglądu dowód osobisty
6. Poświadczenie wymeldowania z poprzedniego mejsca pobytu stałego

Opłaty:
Czynności związane z zameldowaniem na pobyt stały nie podlegają opłatom.

Miejsce złożenia dokumentów:
Urzędu Gminy Włocławek - Ewidencja Ludności, ul. Królewiecka 7, bud. A, pok. Nr 3, tel. (054) 230-53-38
Termin i sposób załatwiania sprawy:
Załatwienie sprawy meldunkowej w formie zameldowania na pobyt stały następuje bezzwłocznie po okazaniu wszystkich wymaganych dokumentów oraz poprawnym wypełnieniu formularza meldunkowego.

Uwagi:
- Podczas zameldowania wymagana jest obecność osoby posiadającej tytuł prawny do lokalu (wynajmującego, najemcy, posiadacza spółdzielczego prawa do lokalu), w którym ma nastąpić zameldowanie.

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 roku o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz.U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993 z póź. zm.).

Wniosek zgłoszenia pobytu stałego (1275kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Referat (18 lutego 2004)
Opublikował: Kamil Wieczorek (18 lutego 2004, 08:50:03)

Ostatnia zmiana: Michał Szymczak (14 marca 2016, 11:45:27)
Zmieniono: Aktualizacja

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 7676