2004 | 2005 | 2006 | 2007 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016
2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021

Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej:„Przebudowa drogi gminnej Józefowo –Włocławek- nawierzchnia asfaltowa"

Włocławek, dnia 2012-10-16   
 
Znak RBIiR 271.1.26.2012
                                                                                                        
dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr RBIiR 271.1.26.2012 , które  prowadzone jest  na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010  r. Nr 113 poz. 759  ze zmianami  ) w trybie przetargu nieograniczonego  o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych na zamówienie pod nazwą : „Przebudowa drogi gminnej Józefowo –Włocławek- nawierzchnia asfaltowa". 
  
Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej 
 
 
1. Gmina Włocławek  zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawa zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010  r. Nr 113 poz. 759  ze zmianami  ) informuje , iż w przeprowadzonym postępowaniu wybrano jako najkorzystniejszą i niepodlegającą odrzuceniu ofertę firmy: Włocławskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o. Nowa Wieś ul. Jana Pawła II nr 7, 87-853 Kruszyn z ceną wykonania zamówienia: 174 017,94 zł brutto. Jedynym kryterium oceny ofert była cena i w/w Wykonawca zaproponował cenę najkorzystniejszą  uzyskując 100 pkt. Wybierając ofertę najkorzystniejszą Zamawiający zastosował zapisy art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zmianami ) dotyczące możliwości  zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty i w związku z tym nie unieważnił postępowania. 
 
2.Zawiadamiamy jednocześnie o streszczeniu oceny i porównaniu pozostałych złożonych ofert:
 
Oferta nr 1- DROGI I MOSTY Henryk Boczek ul. Pakoska 9, 88-100 Inowrocław - Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu lecz zaproponowana cena  wykonania zamówienia przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.  
 
 
Oferta nr 2 - Zakład Usług Drogowych Marek Smorczyński Olsza 3, 88-300 Mogilno - Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu lecz zaproponowana cena  wykonania zamówienia przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.  
 
Oferta nr 3 - Skańska S.A. ul. Gen. J. Zajączka 9 01-518 Warszawa - Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu lecz zaproponowana cena  wykonania zamówienia przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.  
 
Oferta nr 4 - Przedsiębiorstwo Robót Drogowych  „ SPEC-DRÓG” Sp. z o.o.  ul. Krzywa Góra 8/10, 87-800 Włocławek - Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu lecz zaproponowana cena  wykonania zamówienia przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.  
 
Oferta nr 6  - Invest Development Sp. z o.o. ul. Kaliska 11, 87-860 Chodecz - Oferta Wykonawcy została odrzucona na mocy art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych ( Dz.U.z 2010 roku Nr 113 poz. 759 ze zmianami )z powodu , iż jej treść nie odpowiadała treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia . Zamawiający w Rozdziale VII pkt H ppkt 4 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wymagał od Wykonawców złożenia wstępnego harmonogramu rzeczowo- finansowego – sporządzonego , podpisanego i zaakceptowanego przez Wykonawcę. Zamawiający stwierdził brak w dokumentach składających się na ofertę powyższego dokumentu . Brak wstępnego harmonogramu rzeczowo- finansowego jest podstawą do odrzucenia oferty w postępowaniu przetargowym. Wstępny harmonogram rzeczowo- finansowy jest dokumentem , którego nie można uzupełnić na podstawie art. 26 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych .Z powyższego względu oferta Wykonawcy jako niezgodna z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i podlega odrzuceniu na podstawie wyżej cytowanego przepisu  ustawy Prawo zamówień publicznych . 
 
3.Termin zawarcia umowy nie krótszy niż 10 dni od przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty , zgodnie z art. 94 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp 

metryczka


Wytworzył: Referat RBIiR (17 października 2012)
Opublikował: Kamil Wieczorek (17 października 2012, 07:58:49)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1097