rok 2021 | rok 2020 | rok 2019 | rok 2018 | rok 2017 | rok 2016 | rok 2015
rok 2014 | rok 2013 | rok 2012 | rok 2011 | rok 2010 | rok 2009
rok 2014 | rok 2013 | rok 2012 | rok 2011 | rok 2010 | rok 2009
Zarządzenie Nr8/2012
ZARZĄDZENIE Nr 8/2012
Wójta Gminy Włocławek
z dnia 27 marca 2012
roku
w sprawie: wdrożenia „Systemu monitorowania poziomu satysfakcji klientów z jakości usług publicznych w Urzędzie Gminy Włocławek”
Na podstawie art.30,
ust.2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990
r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz.
U z 2001r. Nr 142, poz 1591 z 2002 r.
Nr 23,poz. 220, Nr 62, poz.558, Nr 113, poz. 984,Nr 153, poz. 1271, Nr214, poz.
1806, z 2003r. Nr 80, poz. 717, Nr162, poz. 1568, z 2004r. Nr 102, poz. 1055,Nr
116, poz. 1203, z 2005r. Nr 172, poz. 1441,Nr 175, poz. 1457, z2006 r. Nr 17,
poz.128, Nr 181, poz.1337, z 2007 r. Nr
48,poz. 327, Nr 138, poz.974, Nr 173, poz.1218, z 2008 r. Nr180, poz. 1111,
Nr223, poz. 1458, z 2009r. Nr 52, poz. 420, Nr157, poz. 1241, z 2010r. Nr 28,
poz. 142 i 146, Nr 40, poz. 230,Nr 106, poz. 675, z 2011r.Nr 21, poz. 113 Nr
117, poz. 679, Nr 134, poz. 777, Nr 149 poz. 887, Nr 217 poz. 1281) ,oraz §4 ust.2 pkt1 ppkt 4 „ Wdrożenie
systemu monitorowania poziomu satysfakcji z jakości usług publicznych w 5 JST”
Umowy Partnerskiej z dnia 12.07.2010 r. na realizację Projektu „ Samorząd Kujaw
w odpowiedzi na wyzwania XXI wieku”, do którego Gmina Włocławek przystąpiła
zgodnie z Uchwałą nr XXXIX/269/10 Rady Gminy Włocławek z dnia 30 marca 2010 r. w sprawie wyrażenia zgody na
przystąpienie i realizacją przez Gminę Włocławek projektu partnerskiego „
Samorząd Kujaw w odpowiedzi na wyzwania XXI wieku” w ramach Programu
Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji
samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, oraz §9.ust.1
pkt 7 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Włocławek wprowadzonego Zarządzeniem NR 7/2012 Wójta
Gminy Włocławek z dnia 15 marca 2012 r..
§ 1 Wprowadzam „ System monitorowania poziomu satysfakcji
klientów z jakości usług publicznych w Urzędzie Gminy Włocławek” opracowany w
ramach projektu „Samorząd Kujaw w odpowiedzi na wyzwania XXI wieku”.
§ 2 „
System monitorowania poziomu satysfakcji klientów z jakości usług publicznych w
Urzędzie Gminy Włocławek” umożliwia dokonywanie ciągłej oceny satysfakcji
klientów urzędu z jakości świadczonych usług, oraz okresowo ( co najmniej raz w
skali roku ) generowanie raportów syntetycznych i cząstkowych zawierających
wyniki pomiaru satysfakcji klientów urzędu.
§ 3
„ System monitorowania poziomu satysfakcji klientów z jakości usług publicznych
w Urzędzie Gminy Włocławek” pozwala na
wyliczenie kilkunastu wskaźników jakości na poziomie urzędu jako całości lub
ostatnio załatwionej sprawy w urzędzie. Równocześnie pozwala na wygenerowanie
raportu porównawczego dla wszystkich jednostek objętych projektem. Wskaźniki te
powinny być monitorowane w odstępach co najmniej rocznych.
§
4 Osobą
odpowiedzialną za wdrożenie „ Systemu
monitorowania poziomu satysfakcji klientów z jakości usług publicznych w
Urzędzie Gminy Włocławek” ustanawiam pracownika Biura Obsługi Klienta.
§
5 Nadzór
nad wykonaniem zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.
§
6 Zarządzenie
wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Włocławek
Ewa Braszkiewicz
metryczka
Wytworzył: Wójt Gminy Włocławek (27 marca 2012)
Opublikował: Kamil Wieczorek (3 kwietnia 2012, 10:01:50)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1376