ROR.1110-1/1/10
Wójt Gminy Włocławek ogłasza konkurs na stanowisko
Specjalista d/s administracyjno – finansowych przy realizacji projektu pn. „Samorząd Kujaw w odpowiedzi na wyzwania XXI wieku” (wdrażanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu V Dobre rządzenie, Działania 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej zgodnie z umową nr UDA-POKL.05.02.01-00-252/09-00 z dnia 20 sierpnia 2010 roku)
Wymiar czasu pracy – ¾ etatu Zatrudnienie na czas określony – na czas realizacji projektu do 31.05.2012 r. Stanowisko współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: -organizacja i zarządzanie na poziomie operacyjnym realizacją projektu partnerskiego, -przygotowywanie wniosków o płatność, -prowadzenie Biura Projektu, -odpowiedzialność w zakresie komunikacji z Partnerami, -kontaktowanie się z Ministerstwem Spraw Wewnętrznych i Administracji pełniącym rolę Instytucji Pośredniczącej II Stopnia, -prowadzenie monitoringu i sprawozdawczości projektu, -obsługa kontroli zewnętrznych, -ścisła współpraca z Koordynatorem Projektu.
Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania konieczne: - potwierdzone wykształcenie wyższe drugiego stopnia w rozumieniu art. 1 pkt. 8 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym, Dz. U. Nr 164 poz. 1365 z póź. zm. (preferowane wykształcenie administracyjne lub prawnicze) - posiada co najmniej 5-letni staż pracy, - potwierdzone doświadczenie w pracy na stanowisku bezpośrednio związanym z funduszami europejskimi, - wiedza w zakresie projektów o charakterze partnerskim realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - potwierdzona znajomość procedur w zakresie przygotowania, realizacji i rozliczania projektów współfinansowanych z Funduszy Europejskich, w tym w szczególności Europejskiego Funduszu Społecznego, - udokumentowane co najmniej dwuletnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku pracy wymagającym znajomości zasad pełnej rachunkowości, - znajomość metod wykorzystywania narzędzi informatycznych w pracy (głównie pakietu Office), - posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, - nie była prawomocnie skazana prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - samodzielność i komunikatywność, - konsekwencja w działaniu, operatywność, - posiada umiejętność pracy w zespole. Wymagania dodatkowe: - doświadczenie w pracy w organach administracji samorządowej, - kreatywność, - znajomość języka angielskiego.
Wymagane dokumenty i oświadczenia: - życiorys (CV), - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, - oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie, - oświadczenie kandydata o zdolności do czynności prawnych, - kopie świadectw pracy, certyfikatów ukończonych szkoleń oraz innych dokumentów dotyczących wymaganych kwalifikacji.
Informacje dotyczące finansowania projektu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pod nazwą Samorząd Kujaw w odpowiedzi na wyzwania XXI wieku Nr POKL.05.02.01-00-252/09 realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet V - Dobre rządzenie, Działanie 5.2 - Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 - Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej. Celem tego projektu jest wzmocnienie potencjału administracji samorządowej szczebla gminnego w aspekcie podwyższenia poziomu i sprawności realizacji usług publicznych świadczonych na rzecz mieszkańców gmin: Włocławek, Kowal, Lubień Kujawski, Baruchowo, Choceń, poprzez wdrożenia usprawniające pracę pięciu urzędów i poprawę kompetencji 93 urzędników, w tym minimum 50% w wieku + 45 lat w okresie od 01.09.2010 do 31.05.2012 roku. W ramach projektu realizowane będą następujące działania: zarządzanie projektem, stworzenie Biura Obsługi Klientów w 5 urzędach, opracowanie i wdrożenie procedury aktualizowania opisu usług świadczonych w 5 jednostkach samorządu terytorialnego, wdrożenie systemu monitorowania poziomu satysfakcji klientów z jakości usług publicznych w 5 JST, szkolenia specjalistyczne dla urzędników z 5 JST przygotowujących decyzje administracyjne, szkolenia ogólne i specjalistyczne dla urzędników z 5 JST według potrzeb stanowiska pracy, studia podyplomowe i szkolenia językowe dla urzędników z 5 JST według potrzeb stanowiska pracy, stała wymiana doświadczeń i dobrych praktyk oraz porównywanie jakości wybranych usług publicznych pomiędzy 5 JST, wkład własny pochodzący ze środków budżetu 5 JST.
Miejsce i termin składania dokumentów: Oferty zawierające potwierdzenie posiadanych kwalifikacji i doświadczenia należy złożyć w zaklejonej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Specjalisty ds. administracyjno – finansowych przy realizacji projektu pn. „Samorząd Kujaw w odpowiedzi na wyzwania XXI wieku” w terminie do 23.09.2010r. w siedzibie Gminy Włocławek, ul. Królewiecka 7, pok. nr 5 - sekretariat. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Prosimy o aplikacje ściśle odpowiadające określonym wyżej wymaganiom.
Informacja o wyniku naboru: Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP pod adresem: http://bip.gmina.wloclawek.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Włocławek, ul. Królewiecka 7.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych (DZ. U. z 2002 r. , Nr 101, poz. 926 ze zm. ) oraz ustawą z dnia 22. 03. 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1593 ze zm. )’’.
Wójt Gminy Włocławek Ewa Braszkiewicz |