| ROR.1110-1/1/10 Wójt Gminy Włocławekogłasza konkurs na stanowisko
 Specjalista d/s administracyjno – finansowych przy realizacji projektu pn. „Samorząd Kujaw w odpowiedzi na wyzwania XXI wieku” (wdrażanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu V Dobre rządzenie, Działania 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałania 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej zgodnie z umową nr UDA-POKL.05.02.01-00-252/09-00 z dnia 20 sierpnia 2010 roku) 
 Wymiar czasu pracy – ¾ etatuZatrudnienie na czas określony – na czas realizacji projektu do 31.05.2012 r.
 Stanowisko współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego    w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
 Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
 -organizacja i zarządzanie na poziomie operacyjnym realizacją projektu partnerskiego,
 -przygotowywanie wniosków o płatność,
 -prowadzenie Biura Projektu,
 -odpowiedzialność w zakresie komunikacji z Partnerami,
 -kontaktowanie się z Ministerstwem Spraw Wewnętrznych i Administracji pełniącym rolę Instytucji Pośredniczącej II Stopnia,
 -prowadzenie monitoringu i sprawozdawczości projektu,
 -obsługa kontroli zewnętrznych,
 -ścisła współpraca z Koordynatorem Projektu.
 Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania konieczne: - potwierdzone wykształcenie wyższe drugiego stopnia w rozumieniu art. 1 pkt. 8 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym, Dz. U. Nr 164 poz. 1365 z póź. zm. (preferowane wykształcenie administracyjne lub prawnicze)
 - posiada co najmniej 5-letni staż pracy,
 - potwierdzone doświadczenie w pracy na stanowisku bezpośrednio związanym z funduszami europejskimi,
 - wiedza w zakresie projektów o charakterze partnerskim realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
 - potwierdzona znajomość procedur w zakresie przygotowania, realizacji i rozliczania projektów współfinansowanych z Funduszy Europejskich, w tym w szczególności Europejskiego Funduszu Społecznego,
 - udokumentowane co najmniej dwuletnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku pracy wymagającym znajomości zasad pełnej rachunkowości,
 - znajomość metod wykorzystywania narzędzi informatycznych w pracy (głównie pakietu Office),
 - posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
 - nie była prawomocnie skazana prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane               z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
 - samodzielność i komunikatywność,
 - konsekwencja w działaniu, operatywność,
 - posiada umiejętność pracy w zespole.
 Wymagania dodatkowe:
 - doświadczenie w pracy w organach administracji samorządowej,
 - kreatywność,
 - znajomość języka angielskiego.
 Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys (CV),
 - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
 - oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
 - oświadczenie kandydata o zdolności do czynności prawnych,
 - kopie świadectw pracy, certyfikatów ukończonych szkoleń oraz innych dokumentów dotyczących wymaganych kwalifikacji.
 Informacje dotyczące finansowania projektu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pod nazwą Samorząd Kujaw w odpowiedzi na wyzwania XXI wieku Nr POKL.05.02.01-00-252/09 realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet V - Dobre rządzenie, Działanie 5.2 - Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 - Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej. Celem tego projektu jest wzmocnienie potencjału administracji samorządowej szczebla gminnego w aspekcie podwyższenia poziomu i sprawności realizacji usług publicznych świadczonych na rzecz mieszkańców gmin: Włocławek, Kowal, Lubień Kujawski, Baruchowo, Choceń, poprzez wdrożenia usprawniające pracę pięciu urzędów i poprawę kompetencji 93 urzędników, w tym minimum 50% w wieku + 45 lat w okresie od 01.09.2010 do 31.05.2012 roku. W ramach projektu realizowane będą następujące działania: zarządzanie projektem, stworzenie Biura Obsługi Klientów w 5 urzędach, opracowanie i wdrożenie procedury aktualizowania opisu usług świadczonych w 5 jednostkach samorządu terytorialnego, wdrożenie systemu monitorowania poziomu satysfakcji klientów z jakości usług publicznych w 5 JST, szkolenia specjalistyczne dla urzędników z 5 JST przygotowujących decyzje administracyjne, szkolenia ogólne i specjalistyczne dla urzędników z 5 JST według potrzeb stanowiska pracy, studia podyplomowe i szkolenia językowe dla urzędników z 5 JST według potrzeb stanowiska pracy, stała wymiana doświadczeń i dobrych praktyk oraz porównywanie jakości wybranych usług publicznych pomiędzy 5 JST, wkład własny pochodzący ze środków budżetu 5 JST.
 Miejsce i termin składania dokumentów:Oferty zawierające potwierdzenie posiadanych kwalifikacji i doświadczenia należy złożyć w zaklejonej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Specjalisty ds. administracyjno – finansowych          przy realizacji projektu pn. „Samorząd Kujaw w odpowiedzi na wyzwania XXI wieku” w terminie                 do 23.09.2010r. w siedzibie Gminy Włocławek, ul. Królewiecka 7, pok. nr 5 - sekretariat.
 Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
 Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
 Prosimy o aplikacje ściśle odpowiadające określonym wyżej wymaganiom.
 Informacja o wyniku naboru: Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP pod adresem:
 http://bip.gmina.wloclawek.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Włocławek, ul. Królewiecka 7.
 Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych (DZ. U. z 2002 r. , Nr 101, poz. 926 ze zm. ) oraz ustawą z dnia 22. 03. 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1593     ze zm. )’’.
 
 Wójt Gminy WłocławekEwa Braszkiewicz
 |