

Ogłoszenie o przetargu - Budownictwo: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Mostki- Mursk – etap I od km 1 + 056 do km 1 + 506 „
O G  Ł  O  S  Z  E  N  I  E
O ZAMÓWIENIU NA WYKONANIE ROBÓT
1.Zamawiający: Gmina Włocławek ul. Królewiecka 7  87-800 Włocławek
tel. (054) 230-53-00        fax. (054) 230-53-53  e-mail : rbiir@gmina.wloclawek.pl
2.
 Przetarg  nieograniczony w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku 
Prawo zamówień publicznych ( Dz.U.z 2007 roku Nr 223 poz. 1655 ze 
zmianami ) , o  wartości zamówienia poniżej kwot określonych w 
przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8
3. Specyfikacja 
istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami jest dostępna do 
odbioru w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 8 bud. A  za odpłatnością 10,0
 zł + Vat po wypełnieniu wniosku i wystawieniu faktury przez 
Zamawiającego  lub do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego www.gmina.wloclawek.pl
4. Określenie  przedmiotu zamówienia oraz wielkość lub zakres zamówienia :. 
OBIEKT    :   Droga gminna  
      
BRANŻA   :    Drogowa 
ADRES INWESTYCJI : Mursk
Rodzaj zamówienia : roboty budowlane  
Określenie  przedmiotu 
zamówienia oraz wielkość lub zakres zamówienia : Przebudowa drogi 
gminnej w miejscowości Mostki- Mursk – etap I od km 1 + 056 do km 1 + 
506 „
Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka drogi gminnej Mostki- Mursk  Gm.Włocławek od  I Etap od km 1+056 do km 1506
Powierzchnie:
– jezdnia –1937,4m2,
– zjazdy indywidualne –105,6m2.
Zakres robót ujętych w kosztorysie obejmuje:
1.wykonanie robót przygotowawczych – wycinka z karczowaniem drzew 
i krzaków w pasie drogowym, rozbiórka fragmentów nawierzchni 
2.wykonanie
 robót ziemnych –korytowanie pod zjazdy wywiezieniem gruntu, roboty 
ziemne poprzeczne, obrobienie na czysto skarp nasypów i wykopów,
3.wykonanie podbudowy z kamiennego wapiennego grub. 20cm
4.wykonanie nawierzchni zjazdów gospodarczych – podbudowa z kruszywa kamiennego 
grub. 15cm
5.wykonanie nawierzchni jezdni i zjazdów z betonu asfaltowego grub. 4cm
6.wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
7.plantowanie wykończeniowe skarp nasypów i wykopów oraz odcinkowe umocnienie skarp i poboczy,
8.wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości zamówienia podwykonawcom pod warunkiem, że wskaże w ofercie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcom.
5. Informacje o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej
6. Termin wykonania zamówienia
- rozpoczęcie – 3 dni od dnia zawarcia umowy
- zakończenie – 30.09. 2010 rok
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
7.1.W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy , którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp :
-  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub 
czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- posiadają wiedzę  i doświadczenia;
-
 warunek ten zostanie spełniony , jeśli Wykonawca przedstawi wykaz 
minimum 2 robót budowlanych w zakresie stanowiącym przedmiot zamówienia 
tj. budowa dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej niezbędnych do  
spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia , wykonanych w okresie 
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
 o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia 
działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich rodzaju  i 
wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentu, że 
roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i 
prawidłowo ukończone. 
-  dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
-
 warunek ten zostanie spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże , iż na czas 
realizacji zamówienia  będzie dysponował przynajmniej : przyczepa 
skrzyniowa 3,5 tony, samochód samowyładowczy do 5 ton  , walec statyczny
 samojezdny , walce wibracyjny , rozścielacz mas bitumicznych , ciągnik 
kołowy 74kW/100 KM , przyczepa dłużycowa 10,0 t, spycharka gąsienicowa 
74kW/100KM, ). piła do cięcia drzewa – po 1 sztuce 
- warunek ten 
zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi wykaz osób , które będą 
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , a w szczególności 
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie 
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji 
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania 
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz 
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- Kierownik 
budowy  -  1 osoba z uprawnieniami budowlanymi ( kserokopia uprawnień z 
ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów 
Budownictwa) oraz uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji 
technicznych w budownictwie  zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 
1994 roku Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz.U.z 2006 r Nr 156 
poz.1118 ze zmianami)  prawa budowlanego.
- 1 osoba z uprawnieniami 
do kierowania ruchem podczas realizacji zamówienia wydanymi przez 
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego nie musi być to osoba dodatkowa.
- Kierowca – 1 osoba z uprawnieniami  
- 2  pracowników fizycznych 
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 
-
 warunek ten zostanie spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże ,iż posiada 
środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż  
100 000,00 zł
7.2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. 
Ocena
 spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia – nie 
spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach 
wymienionych w SIWZ.Z treści załączonych dokumentów musi wynikać 
jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.Nie spełnienie chociażby
 jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z 
postępowania, a oferta uznana zostanie za wykluczoną, z zastrzeżeniem 
art. 26 ust 3 ustawy Pzp .
7. 3. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają 
warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z 
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, 
których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie
 ubiegających się o udzielenie zamówienia , każdy z warunków określonych
 w pkt 1.1.- 1.4. winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców 
albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie .Warunek określony w pkt 3 powinien 
spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie .Wykonawca powołujący się przy 
wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał 
innych podmiotów , które będą brały udział w realizacji części 
zamówienia, przedkłada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania 
mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy 
wykonywaniu zamówienia.
Wykonawcy powołujący się na potencjał innych 
podmiotów w zakresie doświadczenia zobowiązany jest do wykazania 
spełnienia warunku poprzez wskazanie części zamówienia , jaką powierzy 
podwykonawcom. 
7.4. Zamawiający odrzuca ofertę, która:
1) jest niezgodna z ustawą 
2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust 2 pkt 3 ustawy Pzp
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia 
5)
 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o
 udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert 
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny 
7)
 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził
 się na poprawienia omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3 
8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów 
8. Informacje na temat wadium
1) Oferta winna być zabezpieczona  wadium dla zamówienia podstawowego
 w wysokości  2000,00 zł , które może być wniesione w jednej z 
poniższych form:
w pieniądzu : na konto Zamawiającego  : 
BOŚ 70 
1540 1069 2001 8700 6419 0052   - przed upływem terminu składania ofert 
Zamawiający udokumentuje wyciągiem z konta potwierdzenie wpłaty wadium 
przez Wykonawcę.
-poręczeniach bankowych lub poręczeniach 
spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy
 jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-gwarancjach bankowych,
-gwarancjach  ubezpieczeniowych
-poręczeniach
 udzielanych  przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt2  
ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji 
Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U.Nr 109 poz. 1158 z póź  zm. ). 
2). Sposób przekazania: dołączone w oryginale do oferty przed upływem terminu składania ofert. 
-Wadium
 złożone w oryginale do oferty wyczerpuje postawiony warunek. Za termin 
wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin 
uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien 
zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego 
wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje 
jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
3). Dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty.
4).Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007r z późn. zm )
5).Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach , o których mowa w art. 46 ust 4a i ust 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007r z późn. Zm )
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
1).Jedynym kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie oferowana cena oferty 100 %
2). Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną spośród ofert nie odrzuconych. 
3). Oferta ta otrzyma 100 punktów. 
4). Pozostałe oferty proporcjonalnie mniej według wzoru wymienionego w pkt XV SIWZ :
5). Obliczenia dokonywane będą z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
10.Miejsce i termin składania ofert 
1).Ofertę należy złożyć w 
siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Włocławek ul. Królewiecka 7, 87-800
 Włocławek , sekretariat – pokój nr 5 (piętro).
2).Ofertę należy złożyć do dnia 20.07.2010 roku godz. 9.00 . 
11. Termin związania ofertą 
1). Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
2) Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3).
 W uzasadnionych przypadkach termin ten może zostać przedłużony w sposób
 określony w art. 85 ust 2 , 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku 
–Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007r  z późn. zm
 ) .
4) Wniesienie odwołania po upływie terminu składania ofert 
zawiesza bieg terminu związania ofertą do czasu ogłoszenia przez Krajową
 Izbę Odwoławczą orzeczenia (art. 182 ust. 6 ustawy).
12.Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej 
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej;
13. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów 
wraz z adresem strony internetowej , na której będą zamieszczone 
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zamówień
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 
14. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
15. Informację o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust 6 pkt 3 i 4 , jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.
Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawo zamówień publicznych
16. Osoba uprawniona do udzielania informacji jest Magdalena Korpolak- Komorowska Kierownik Referatu Budownictwa Inwestycji i Rolnictwa pok. nr 8 bud. B tel. 230-53-37
17. Sposób sporządzenia i złożenia oferty winien być zgodny z wymogami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
18. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.07.2010 roku godz. 9.15, budynek B- sala konferencyjna .
19.Ogłoszenie
 podlega opublikowaniu poprzez : wywieszenie w miejscu publicznym( na 
tablicy ogłoszeń) w Urzędzie Gminy Włocławek przy ul. Królewieckiej 7 , 
na stronach internetowych Urzędu Gminy Włocławek. www.gmina.wloclawek.pl - i Biuletynie Zamówień Publicznych UZP www.uzp.gov.pl  w dniu 30.06.2010 roku 
Włocławek, 30.06.2010 r.
metryczka
Wytworzył: Referat (30 czerwca 2010)
Opublikował: Kamil Wieczorek (30 czerwca 2010, 10:50:30)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1377

 
					
 
			






