

Ogłoszenie o przetargu, budownictwo: Boiska sportowe, świetlice wiejskie
O G  Ł  O  S  Z  E  N  I  E
O ZAMÓWIENIU NA WYKONANIE ROBÓT
1.Zamawiający: Gmina Włocławek ul. Królewiecka 7  87-800 Włocławek
tel. (054) 230-53-00        fax. (054) 230-53-53  e-mail : rbiir@gmina.wloclawek.pl
2.
 Przetarg  nieograniczony w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku 
Prawo zamówień publicznych ( Dz.U.z 2007 roku Nr 223 poz. 1655 ze 
zmianami ) , o  wartości zamówienia poniżej kwot określonych w 
przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8
3. Specyfikacja 
istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami jest dostępna do 
odbioru w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 8 bud. A  za odpłatnością 10,0
 zł + Vat po wypełnieniu wniosku i wystawieniu faktury przez 
Zamawiającego  lub do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego www.gmina.wloclawek.pl
4. Określenie  przedmiotu zamówienia oraz wielkość lub zakres zamówienia :. 
OBIEKT:   Boiska sportowe, świetlice wiejskie 
      
BRANŻA:    Budowlana 
ADRES INWESTYCJI: Kruszyn Świętosław, Koszanowo, Telążna Leśna
Rodzaj zamówienia : roboty budowlane  
1. Określenie  przedmiotu 
zamówienia oraz wielkość lub zakres zamówienia : Przebudowa obiektów dla
 programu: Podniesienie jakości życia na terenie wsi Koszanowo, Telążna 
Leśna, Kruszyn i Świętosław poprzez rozbudowę infrastruktury kulturalnej
 i rekreacyjno-sportowej ( świetlice wiejskie, boisko do piłki siatkowej
 i boisko do piłki nożnej)  
1.1. Boisko do piłki nożnej w Kruszynie 
Przedmiotem zamówienia  jest przebudowa boiska sportowego do piłki nożnej 
Powierzchnie:
– boiska o nawierzchni trawiastej – 5952,0 m2
– ciągu pieszo-jezdnego o nawierzchni tłuczniowej – 450,0 m2
– chodnika z kostki brukowej betonowej – 666,7 m2.
Zakres robót obejmuje:
1. wycinkę kolidujących drzew z karczowaniem pni i wywiezieniem materiałów,
2. zebranie górnej warstwy istniejącej darni z wywiezieniem poza teren budowy,
3. rozebranie nawierzchni tłuczniowej z wywiezieniem materiałów z rozbiórki poza teren budowy,
4. wykonanie
 wykopów pod elementy odwodnienia i fundamenty urządzeń oraz zasypanie 
po ich wykonaniu i wywiezienie nadmiaru gruntu poza teren budowy,
5. wykonanie
 elementów systemu odwodnienia: przewodów drenarskich w obsypce żwirowej
 pod nawierzchnią boiska, przewodów zbiorczych, studzienek inspekcyjnych
 i połączeniowych, przykanalików, studni retencyjnej i zbiornika 
otwartego o pojemności 38 m3 wyłożonego folią i obramowanego ogrodzeniem
 z siatki z furtką,
6. ustawienie obrzeży betonowych na ławach z betonu stanowiących ograniczenie boiska,ciągu pieszo-jezdnego i chodnika,
7. wykonanie nawierzchni tłuczniowej ciągu pieszo-jezdnego,
8. wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej,
9. uzupełnienie warstwy wegetacyjnej i wykonanie nawierzchni boiska z darni w rolkach,
10. wykonanie ogrodzenia boiska o wysokości 4 m wraz z montażem bram i furtek,
11. montaż
 elementów wyposażenia: pełnowymiarowych bramek do piłki nożnej wraz z 
siatką, siedzisk dla 148 widzów, 4 kompletów siedzisk dla zawodników 
rezerwowych z osłonami z tworzywa, 6 ławek ogrodowych, piłkochwytów,
12. dostarczenie i zainstalowanie zraszacza sektorowego wraz z kompletem węży,
13. humusowanie warstwą ziemi urodzajnej o grubości 10 cm
14. wykonanie inwentaryzacji powykonawczej,
15. mechaniczna pielęgnacja nawierzchni trawiastej boiska w rocznym okresie gwarancyjnym.
1.2.Boisko do siatkówki z elementami placów zabaw w Świętosławiu
Przedmiotem inwestycji jest budowa ogólnodostępnego boiska do siatkówki o nawierzchni 240,0 m2 wraz z wyposażeniem do gry.
Zakres robót obejmuje:
1. wykonanie robót przygotowawczych – 
roboty pomiarowe oraz korytowanie pod elementy nawierzchni z 
wywiezieniem urobku poza teren budowy,
2. wykonanie odwodnienia przy dłuższych bokach boiska w postaci drenów z grubego żwiru w osłonie z geowłókniny,
3. ustawienie obrzeży betonowych stanowiących ograniczenie boiska na ławach z betonu,
4. profilowanie i zagęszczenie podłoża,
5. wykonanie warstw odsączających z piasku,
6. wykonanie warstw podbudowy tłuczniowej,
7. wykonanie warstwy stabilizującej nawierzchni sportowej z granulatu gumowego 
i lepiszcza poliuretanowego, grubość warstwy 3 cm,
8. wykonanie
 nawierzchni sportowej poliuretanowej wodoprzepuszczalnej dwuwarstwowej o
 grub. 13 mm (11+2) kolorowej z naniesionymi liniami boiska,
9. montaż
 słupków do siatkówki - aluminiowych z osłonami osadzonych w tulejach 
zamocowanych w fundamentach betonowych (komplet z siatką i antenkami),
10. ręczne plantowanie terenu pod obsianie trawą,
11. humusowanie warstwą ziemi urodzajnej o grubości 10 cm i obsianie trawą terenu przy boisku.
12. Ustawienie betonowego stołu do tenisa i urządzenia zabawowego typu mini wieża z 
         tropem
1.3.Remont pomieszczeń istniejącej świetlicy w miejscowości Koszanowo
Zakres robót obejmuje:
1. rozebranie ścianek działowych , postawienie nowych z cegły
2.wymiana częściowa stolarki drzwiowej z przemurowaniem i naprawą ścian
3.adaptacja
 pomieszczenia po byłej pompowni na WC z założeniem białego montażu i 
wykonaniem nowego przyłącza do bezodpływowego, szczelnego zbiornika 
ścieków
4. roboty wykończeniowe wewnętrzne w POM. nr 1 – wykładzina ścienna z paneli
5.glazura i terakota w pomieszczeniu WC
6.montaż kominka z wkładem żeliwnym
7.roboty instalacyjne El;ektryczne- wymiana opraw oświetleniowych
8.naprawa obróbek blacharskich dachowych
9. ogrodzenie zewnętrzne z siatki na słupkach stalowych 
1.4. Remont pomieszczeń istniejącej świetlicy w miejscowości Telążna Leśna
Zakres robót obejmuje:
1. rozebranie podłóg drewnianych” ślepych” wraz z podbudową z wykonaniem nowej posadzki z terakoty z izolacją i ociepleniem
2.wymiana drzwi wejściowych awaryjnych
3.wykonanie okładziny ściennej z paneli MDF w Sali widowiskowej
4.wykonanie sufitu podwieszanego w pomieszczeniu j.w.
5.glazura i terakota w pomieszczeniu kuchni, zapleczu i WC
6.montaż kominka z wkładem żeliwnym
7.roboty instalacyjne elektryczne- wymiana opraw oświetleniowych w sali widowiskowej wpuszczanych w sufit
8.roboty wod.-kan. wymiana w pomieszczeniach WC białego osprzętu
9. wymiana przyłącz. wod-kan. 
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości zamówienia podwykonawcom pod warunkiem, że wskaże w ofercie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcom.
5. Informacje o możliwości złożenia oferty wariantowej 
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej
6. Termin wykonania zamówienia
- rozpoczęcie – 3 dni od dnia zawarcia umowy
- zakończenie – 15 grudzień  2010 rok
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
7.1.W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy , którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp :
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- posiadają wiedzę i doświadczenia;
- warunek ten zostanie spełniony , jeśli Wykonawca przedstawi wykaz minimum 2 robót budowlanych
w zakresie stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa boisk sportowych o nawierzchni trawiastej i boisk do siatkówki lub koszykówki o nawierzchni poliuretanowej oraz prac remontowych w budynkach niezbędnych do spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia , wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentu, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
-  dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
-
 warunek ten zostanie spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże , iż na czas 
realizacji zamówienia  będzie dysponował przynajmniej : koparko- 
spycharka 0.15 m3, koparka gąsienicowa 0.60 m3, drobny sprzęt budowlany (
 zagęszczarki, stopa wibracyjna), samochód skrzyniowy 5-10 t, walec 
statyczny samojezdny, układarka mas poliuretanowych, natryskarka)
 - 
warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi wykaz osób , 
które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , a w szczególności 
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie 
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji 
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania 
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz 
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- Kierownik 
budowy  -  1 osoba z uprawnieniami budowlanymi ( kserokopia uprawnień z 
ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów 
Budownictwa) oraz uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji 
technicznych w budownictwie  zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 
1994 roku Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz.U.z 2006 r Nr 156 
poz.1118 ze zmianami)  prawa budowlanego.
- Kierowca – 1 osoba z uprawnieniami  
- 3  pracowników fizycznych 
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 
-
 warunek ten zostanie spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże ,iż posiada 
środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 
500 000,00 zł
7.2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. 
Ocena
 spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia – 
nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i 
dokumentach wymienionych w SIWZ.Z treści załączonych dokumentów musi 
wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.  
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a oferta uznana zostanie za wykluczoną , z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy Pzp .
7. 3. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Pzp.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie 
zamówienia , każdy z warunków określonych w pkt 1.1.- 1.4. winien 
spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy 
wspólnie .
Warunek określony w pkt 2 powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie .
Wykonawca
 powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w 
postępowaniu na potencjał innych podmiotów , które będą brały udział w 
realizacji części zamówienia, przedkłada pisemne zobowiązanie innych 
podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres 
korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Wykonawcy powołujący 
się na potencjał innych podmiotów w zakresie doświadczenia zobowiązany 
jest do wykazania spełnienia warunku poprzez wskazanie części zamówienia
 , jaką powierzy podwykonawcom.
 
7.4. Zamawiający odrzuca ofertę, która: 1) jest niezgodna z ustawą 
2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust 2 pkt 3 ustawy Pzp
3)
 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu 
przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 4) zawiera rażąco niską 
cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia 5) została złożona przez 
wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 
lub niezaproszonego do składania ofert 6) zawiera błędy w obliczeniu 
ceny 
7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia 
nie zgodził się na poprawienia omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt
 3 
8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów 
8. Informacje na temat wadium
1) Oferta winna być zabezpieczona  wadium dla zamówienia podstawowego
 w wysokości 10.000,00 zł , które może być wniesione w jednej z 
poniższych form:
w pieniądzu : na konto Zamawiającego  : 
BOŚ 70 
1540 1069 2001 8700 6419 0052   - przed upływem terminu składania ofert 
Zamawiający udokumentuje wyciągiem z konta potwierdzenie wpłaty wadium 
przez Wykonawcę.
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach 
spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy
 jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach  ubezpieczeniowych
- poręczeniach
 udzielanych  przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt2  
ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji 
Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U.Nr 109 poz. 1158 z póź  zm. ). 
2). Sposób przekazania: dołączone w oryginale do oferty przed upływem terminu składania ofert. 
- Wadium
 złożone w oryginale do oferty wyczerpuje postawiony warunek. Za termin 
wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin 
uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien 
zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego 
wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje 
jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
3). Dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty. 
4).Zamawiający
 zwraca  wadium zgodnie z art. 46 ust 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004
 roku –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007r  z 
późn. zm ) 
5).Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w 
przypadkach , o których mowa w art. 46 ust 4a i ust 5 ustawy z dnia 29 
stycznia 2004 roku –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z
 2007r  z późn. Zm )
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
1).Jedynym kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie oferowana cena oferty 100 %
2). Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną spośród ofert nie odrzuconych. 
3). Oferta ta otrzyma 100 punktów. 
4). Pozostałe oferty proporcjonalnie mniej według wzoru wymienionego w pkt XV SIWZ :
5). Obliczenia dokonywane będą z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
10.Miejsce i termin składania ofert 
1).Ofertę należy złożyć w 
siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Włocławek ul. Królewiecka 7, 87-800
 Włocławek , sekretariat – pokój nr 5 (piętro).
2).Ofertę należy złożyć do dnia 06.04.2010 roku godz. 9.00 . 
11. Termin związania ofertą 
1). Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
2) Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3).
 W uzasadnionych przypadkach termin ten może zostać przedłużony w sposób
 określony w art. 85 ust 2 , 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku 
–Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007r  z późn. zm
 ) .
4) Wniesienie odwołania po upływie terminu składania ofert 
zawiesza bieg terminu związania ofertą do czasu ogłoszenia przez Krajową
 Izbę Odwoławczą orzeczenia (art. 182 ust. 6 ustawy).
12.Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej 
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej;
13. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów 
wraz z adresem strony internetowej , na której będą zamieszczone 
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zamówień
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 
14. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
15. Informację o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust 6 pkt 3 i 4 , jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawo zamówień publicznych
16. Osoba uprawniona do udzielania informacji jest Magdalena Korpolak- Komorowska Kierownik Referatu Budownictwa Inwestycji i Rolnictwa pok. nr 8 bud. B tel. 230-53-37
17. Sposób sporządzenia i złożenia oferty winien być zgodny z wymogami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
18. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.04.2010 roku godz. 9.15, budynek B- sala konferencyjna .
19.Ogłoszenie
 podlega opublikowaniu poprzez : wywieszenie w miejscu publicznym( na 
tablicy ogłoszeń) w Urzędzie Gminy Włocławek przy ul. Królewieckiej 7 , 
na stronach internetowych Urzędu Gminy Włocławek. www.gmina.wloclawek.pl - i Biuletynie Zamówień Publicznych UZP www.uzp.gov.pl  w dniu 18.03.2010 roku 
Włocławek, 18.03.2010 r.
Kosztorys Ofertowy ŚWIETLICA KOSZANOWO-2.KST
Kosztorys Ofertowy Telążna Leśna-2.KST
metryczka
Wytworzył: Referat (18 marca 2010)
Opublikował: Kamil Wieczorek (18 marca 2010, 10:35:51)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1598

 
					
 
			







 Pobierz Załączniki
 Pobierz Załączniki