

Ogłoszenie o przetargu: Przebudowa odcinka drogi gminnej Warząchewka Nowa-Warząchewka Królewska dł. 913m
O G  Ł  O  S  Z  E  N  I  E
O ZAMÓWIENIU NA WYKONANIE ROBÓT
1.Zamawiający: Gmina Włocławek ul. Królewiecka 7  87-800 Włocławek
tel. (054) 230-53-00        fax. (054) 230-53-53  e-mail : rbiir@gmina.wloclawek.pl
2.
 Przetarg  nieograniczony w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku 
Prawo zamówień publicznych ( Dz.U.z 2007 roku Nr 223 poz. 1655 ze 
zmianami ) , o  wartości zamówienia poniżej kwot określonych w 
przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8
3. Specyfikacja 
istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami jest dostępna do 
odbioru w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 8 bud. A  za odpłatnością 10,0
 zł + Vat po wypełnieniu wniosku i wystawieniu faktury przez 
Zamawiającego  lub do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego www.gmina.wloclawek.pl
4. Określenie  przedmiotu zamówienia oraz wielkość lub zakres zamówienia :
OBIEKT:   Droga gminna
BRANŻA:  Drogowa
ADRES INWESTYCJI: Warząchewka Nowa – Warząchewka Królewska   
Rodzaj zamówienia : roboty budowlane  
Przedmiotem zamówienia jest : Przebudowa odcinka drogi gminnej  Warząchewka Nowa-Warząchewka Królewska dł. 913m 
Powierzchnia jezdni –3226,3m2.
Zakres robót ujętych w kosztorysie obejmuje:
1.nacięcie szczelin pozornych w istniejącej podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem,
2.profilowanie
 podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową, grubość warstwy po 
zagęszczeniu 4 cm oraz wyrównanie na 25% w ilości 25kg/m2
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
Wykonawca  
może powierzyć wykonanie części lub całości zamówienia podwykonawcom pod
 warunkiem, że wskaże w ofercie części zamówienia, która zostanie 
powierzona podwykonawcom. 
5. Informacje o możliwości złożenia oferty wariantowej 
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej 
6. Termin wykonania zamówienia
- rozpoczęcie – 3 dni od dnia zawarcia umowy
- zakończenie – 30 kwietnia 2010 rok
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
1.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub 
czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej
2) Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza 
się Wykonawców znajdujących się w sytuacjach określonych w art. 24 ust 1
 i  2  
3) Zamawiający odrzuca ofertę, która:
a) jest niezgodna z ustawą 
b) .jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust 2 pkt 3 ustawy
c)  jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 
d)  zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia 
e) 
 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o
 udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert
f)  zawiera błędy w obliczeniu ceny 
g) 
 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził
 się na poprawienia omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3 
h)  jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów 
4). Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. 
a)
 Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia –
 nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i 
dokumentach wymienionych w SIWZ.
b) Nie spełnienie chociażby jednego z
 warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania na 
podstawie art. 24 ustawy ; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za 
odrzuconą.
8. Informacje na temat wadium
1) Oferta winna być zabezpieczona  wadium dla zamówienia podstawowego
 w wysokości 1 200,00 zł , które może być wniesione w jednej z 
poniższych form:
w pieniądzu : na konto Zamawiającego  : 
BOŚ 70 
1540 1069 2001 8700 6419 0052   - przed upływem terminu składania ofert 
Zamawiający udokumentuje wyciągiem z konta potwierdzenie wpłaty wadium 
przez Wykonawcę.
-poręczeniach bankowych lub poręczeniach 
spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy
 jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-gwarancjach bankowych,
-gwarancjach  ubezpieczeniowych
-poręczeniach
 udzielanych  przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt2  
ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji 
Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U.Nr 109 poz. 1158 z póź  zm. ). 
2). Sposób przekazania: dołączone w oryginale do oferty przed upływem terminu składania ofert. 
-Wadium
 złożone w oryginale do oferty wyczerpuje postawiony warunek. Za termin 
wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin 
uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien 
zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego 
wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje 
jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
3). Dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty. 
4).Zamawiający
 zwraca  wadium zgodnie z art. 46 ust 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004
 roku –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007r  z 
późn. zm ) 
5).Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w 
przypadkach , o których mowa w art. 46 ust 4a i ust 5 ustawy z dnia 29 
stycznia 2004 roku –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z
 2007r  z późn. Zm )
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
1).Jedynym kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie oferowana cena oferty 100 %
2). Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną spośród ofert nie odrzuconych. 
3). Oferta ta otrzyma 100 punktów. 
4). Pozostałe oferty proporcjonalnie mniej według wzoru wymienionego w pkt XV SIWZ :
5). Obliczenia dokonywane będą z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
10.Miejsce i termin składania ofert 
1).Ofertę należy złożyć w 
siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Włocławek ul. Królewiecka 7, 87-800
 Włocławek , sekretariat – pokój nr 5 (piętro).
2). Ofertę należy złożyć do dnia 8 lutego 2010 roku godz. 9.00 . 
11. Termin związania ofertą 
1)Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
2)Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3)W
 uzasadnionych przypadkach termin ten może zostać przedłużony w sposób 
określony w art. 85 ust 2 , 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku 
–Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007r  z późn. zm
 ) .
4)Wniesienie protestu po upływie terminu składania ofert 
zawiesza bieg terminu związania ofertą do czasu ostatecznego 
rozstrzygnięcia protestu (art. 181 ust. 1 ustawy).
12.Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej 
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej;
13.Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów 
wraz z adresem strony internetowej , na której będą zamieszczone 
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zamówień
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 
14. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z 
zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, 
na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej 
15. Informację o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o 
których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust 6 pkt 3 i 4 , 
jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień. 
Zamawiający
 przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których 
mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6  Prawo zamówień publicznych
16. Osoba uprawniona do udzielania informacji jest Magdalena Korpolak- Komorowska Kierownik Referatu Budownictwa Inwestycji i Rolnictwa pok. nr 8 bud. B tel. 230-53-37
17. Sposób sporządzenia i złożenia oferty winien być zgodny z wymogami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
18. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 8 lutego 2010 roku godz. 9.15, budynek B- sala konferencyjna .
19.Ogłoszenie podlega opublikowaniu poprzez : wywieszenie w miejscu publicznym( na tablicy ogłoszeń) w Urzędzie Gminy Włocławek przy ul. Królewieckiej 7 , na stronach internetowych Urzędu Gminy Włocławek. www.gmina.wloclawek.pl - i Biuletynie Zamówień Publicznych UZP www.uzp.gov.pl w dniu 15.01.2010 roku .
Włocławek, 15.01.2010 r.
metryczka
Wytworzył: Referat (15 stycznia 2010)
Opublikował: Kamil Wieczorek (15 stycznia 2010, 10:10:45)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1540

 
					
 
			






