

Przebudowa drogi-chodnika z nawierzchni gruntowej na nawierzchnię twardą w wydzielonym pasie terenu w miejscowości Świętosław (etap II 125 mb)
OGŁOSZENIE O PRZETRGU 
NA WYKONANIE ROBÓT
1. Zamawiający: 
Urząd Gminy Włocławek
ul. Królewiecka 7
87-800 Włocławek
2.
 Przetarg nieograniczony w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku 
Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2004 roku Nr 19 poz. 177 ze zmianami)
 o wartości poniżej 60.000 Euro 
3. Specyfikacja istotnych warunków 
zamówienia wraz z załącznikami jest dostępna do odbioru w siedzibie 
Zamawiającego pok. Nr 2 bud. A za odpłatnością 10,00 zł + VAT po 
wystawieniu faktury przez Zamawiającego. 
4. Przedmiot zamówienia: "Przebudowa
 drogi-chodnika z nawierzchni gruntowej na nawierzchnię twardą w 
wydzielonym pasie terenu w miejscowości Świętosław (etap II 125 mb)". 
Zakres zamówienia: 
- roboty ziemne, 
- budowa chodnika z kostki betonowej (typu polbruck), 
- budowę zjazdów indywidualnych, 
- roboty wykończeniowe. 
Szczegółowy
 zakres zamówienia precyzuje specyfikacja istotnych warunków zamówienia i
 projekt techniczny znajdujący się do wglądu u Zamawiającego. Osoba 
uprawniona do udzielania informacji jest oraz Magdalena 
Korpolak-Komorowska - Inspektor. d/s Inwestycji i dróg pok. nr 2 bud. A,
 tel. (054) 230-53-37. 5. Zamawiający nie przewiduje składania ofert 
częściowych. 
6. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia ofert wariantowych. 
7. Termin wykonania zamówienia: 30.11.2005 r. 
8. Opis warunków udziału w postępowaniu. 
Oferenci winni złożyć: 
8.1. ofertę na druku stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 
8.2.
 oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień 
publicznych. Sposób sporządzenia i złożenia oferty winien być zgodny z 
wymogami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 
9. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 350,00 zł, które może być wniesione w jednej z poniższych form: 
a) w pieniądzu na konto Zamawiającego: BOŚ Włocławek 62 1540 1069 2001 8700 6419 0002 
b) poręczeniach bankowych, 
c) gwarancjach bankowych, 
d) gwarancjach ubezpieczeniowych 
Dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty. 
10.
 Kryteria oceny ofert i ich znaczenie. Zamawiający przy wyborze oferty 
będzie się kierował następującymi kryteriami: - oferowana cena wykonania
 zamówienia: 100 %. 
11. Oferty należy składać w terminie do 17 października 2005 r. do godz. 10.00 w siedzibie Urzędu Gminy, budynek A pok. nr 5, I piętro przy ul. Królewieckiej 7 we Włocławku. 
12. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 17 października 2005 r. godz. 10.15, budynek A pok nr 7, I piętro (sala konferencyjna). 
13. Termin związania ofertą – 30 dni od dnia otwarcia ofert. 
14.
 Ogłoszenie podlega wywieszeniu w miejscu publicznym (na tablicy 
ogłoszeń) w Urzędzie Gminy Włocławek przy ul. Królewieckiej 7 oraz na 
stronach internetowych Urzędu Gminy Włocławek. 
Wójt Gminy Włocławek
Ewa Braszkiewicz 
metryczka
Wytworzył: Referat (30 września 2005)
Opublikował: Kamil Wieczorek (30 września 2005, 15:37:37)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1213

 
					
 
			






