Przebudowa drogi-chodnika z nawierzchni gruntowej na nawierzchnię twardą w wydzielonym pasie terenu w miejscowości Świętosław (etap II 125 mb)
OGŁOSZENIE O PRZETRGU
NA WYKONANIE ROBÓT
1. Zamawiający:
Urząd Gminy Włocławek
ul. Królewiecka 7
87-800 Włocławek
2.
Przetarg nieograniczony w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku
Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2004 roku Nr 19 poz. 177 ze zmianami)
o wartości poniżej 60.000 Euro
3. Specyfikacja istotnych warunków
zamówienia wraz z załącznikami jest dostępna do odbioru w siedzibie
Zamawiającego pok. Nr 2 bud. A za odpłatnością 10,00 zł + VAT po
wystawieniu faktury przez Zamawiającego.
4. Przedmiot zamówienia: "Przebudowa
drogi-chodnika z nawierzchni gruntowej na nawierzchnię twardą w
wydzielonym pasie terenu w miejscowości Świętosław (etap II 125 mb)".
Zakres zamówienia:
- roboty ziemne,
- budowa chodnika z kostki betonowej (typu polbruck),
- budowę zjazdów indywidualnych,
- roboty wykończeniowe.
Szczegółowy
zakres zamówienia precyzuje specyfikacja istotnych warunków zamówienia i
projekt techniczny znajdujący się do wglądu u Zamawiającego. Osoba
uprawniona do udzielania informacji jest oraz Magdalena
Korpolak-Komorowska - Inspektor. d/s Inwestycji i dróg pok. nr 2 bud. A,
tel. (054) 230-53-37. 5. Zamawiający nie przewiduje składania ofert
częściowych.
6. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia ofert wariantowych.
7. Termin wykonania zamówienia: 30.11.2005 r.
8. Opis warunków udziału w postępowaniu.
Oferenci winni złożyć:
8.1. ofertę na druku stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
8.2.
oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień
publicznych. Sposób sporządzenia i złożenia oferty winien być zgodny z
wymogami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
9. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 350,00 zł, które może być wniesione w jednej z poniższych form:
a) w pieniądzu na konto Zamawiającego: BOŚ Włocławek 62 1540 1069 2001 8700 6419 0002
b) poręczeniach bankowych,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych
Dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty.
10.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie. Zamawiający przy wyborze oferty
będzie się kierował następującymi kryteriami: - oferowana cena wykonania
zamówienia: 100 %.
11. Oferty należy składać w terminie do 17 października 2005 r. do godz. 10.00 w siedzibie Urzędu Gminy, budynek A pok. nr 5, I piętro przy ul. Królewieckiej 7 we Włocławku.
12. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 17 października 2005 r. godz. 10.15, budynek A pok nr 7, I piętro (sala konferencyjna).
13. Termin związania ofertą – 30 dni od dnia otwarcia ofert.
14.
Ogłoszenie podlega wywieszeniu w miejscu publicznym (na tablicy
ogłoszeń) w Urzędzie Gminy Włocławek przy ul. Królewieckiej 7 oraz na
stronach internetowych Urzędu Gminy Włocławek.
Wójt Gminy Włocławek
Ewa Braszkiewicz
metryczka
Wytworzył: Referat (30 września 2005)
Opublikował: Kamil Wieczorek (30 września 2005, 15:37:37)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1131