Przebudowa drogi – chodnika z nawierzchni gruntowej na nawierzchnię twardą w pasie drogi wojewódzkiej nr 265 Brześć Kujawski-Gostynin w miejscowości Kruszyn etap II/1 B dł. 100 m, , etap III/1 B dł. 250 m.
OGŁOSZENIE
O PRZETRGU NA WYKONANIE ROBÓT
1. Zamawiający:
Urząd Gminy Włocławek
ul. Królewiecka 7
87-800 Włocławek
2.
Przetarg nieograniczony w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku
Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2004 roku Nr 19 poz. 177 ze zmianami)
o wartości poniżej 60.000 Euro.
3. Specyfikacja istotnych warunków
zamówienia wraz z załącznikami jest dostępna do odbioru w siedzibie
Zamawiającego pok. Nr 2 bud. A za odpłatnością 10,00 zł + VAT po
wystawieniu faktury przez Zamawiającego.
4. Przedmiot zamówienia: Przebudowa
drogi – chodnika z nawierzchni gruntowej na nawierzchnię twardą w pasie
drogi wojewódzkiej nr 265 Brześć Kujawski-Gostynin w miejscowości
Kruszyn etap II/1 B dł. 100 m, , etap III/1 B dł. 250 m.
Zakres zamówienia:
- roboty ziemne,
- budowa chodnika z kostki betonowej (typu polbruck),
- budowę zjazdów indywidualnych,
- roboty wykończeniowe.
Szczegółowy
zakres zamówienia precyzuje specyfikacja istotnych warunków zamówienia i
projekt techniczny znajdujący się do wglądu u Zamawiającego. Osoba
uprawniona do udzielania informacji jest oraz Magdalena Korpolak-
Komorowska - Ins. d/s Inwestycji i dróg pok. nr 2 bud. A, (054) tel.
230-53-37 Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia: 15.09.2004 r.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu:
Oferenci winni złożyć:
7.1. ofertę na druku stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
7.2. oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych.
Sposób sporządzenia i złożenia oferty winien być zgodny z wymogami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
8. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 400,00 zł, które może być wniesione w jednej z poniższych form:
- w pieniądzu: na konto Zamawiającego K.D.B.S Włocławek 53 9550 0003 2001 0070 0711 0001
- poręczeniach bankowych,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych
Dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty.
9.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Zamawiający przy wyborze oferty
będzie się kierował następującymi kryteriami: - oferowana cena wykonania
zamówienia: 100 %.
10. Oferty należy składać w terminie do 12 lipca 2005 roku do godz 10.00 w siedzibie Urzędu Gminy, budynek A pok. nr 5 . I piętro przy ul. Królewieckiej 7 we Włocławku.
11. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.07.2005 r. godz. 10.15, budynek B - sala konferencyjna.
12.
Termin związania ofertą – 30 dni od dnia otwarcia ofert. 10.Ogłoszenie
podlega wywieszeniu w miejscu publicznym( na tablicy ogłoszeń) w
Urzędzie Gminy Włocławek przy ul. Królewieckiej 7 oraz na stronach
internetowych Urzędu Gminy Włocławek.
Wójt Gminy Włocławek
Ewa Braszkiewicz
metryczka
Wytworzył: Referat (27 czerwca 2005)
Opublikował: Kamil Wieczorek (27 czerwca 2005, 14:19:27)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1259