

Przebudowa drogi – chodnika z nawierzchni gruntowej na nawierzchnię twardą w pasie drogi wojewódzkiej nr 265 Brześć Kujawski-Gostynin w miejscowości Kruszyn etap II/1 B dł. 100 m, , etap III/1 B dł. 250 m.
OGŁOSZENIE 
O PRZETRGU NA WYKONANIE ROBÓT 
1. Zamawiający: 
Urząd Gminy Włocławek
ul. Królewiecka 7 
87-800 Włocławek 
2.
 Przetarg nieograniczony w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku 
Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2004 roku Nr 19 poz. 177 ze zmianami)
 o wartości poniżej 60.000 Euro. 
3. Specyfikacja istotnych warunków 
zamówienia wraz z załącznikami jest dostępna do odbioru w siedzibie 
Zamawiającego pok. Nr 2 bud. A za odpłatnością 10,00 zł + VAT po 
wystawieniu faktury przez Zamawiającego. 
4. Przedmiot zamówienia: Przebudowa
 drogi – chodnika z nawierzchni gruntowej na nawierzchnię twardą w pasie
 drogi wojewódzkiej nr 265 Brześć Kujawski-Gostynin w miejscowości 
Kruszyn etap II/1 B dł. 100 m, , etap III/1 B dł. 250 m.
Zakres zamówienia: 
- roboty ziemne, 
- budowa chodnika z kostki betonowej (typu polbruck), 
- budowę zjazdów indywidualnych, 
- roboty wykończeniowe. 
Szczegółowy
 zakres zamówienia precyzuje specyfikacja istotnych warunków zamówienia i
 projekt techniczny znajdujący się do wglądu u Zamawiającego. Osoba 
uprawniona do udzielania informacji jest oraz Magdalena Korpolak- 
Komorowska - Ins. d/s Inwestycji i dróg pok. nr 2 bud. A, (054) tel. 
230-53-37 Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych. 
5. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia ofert wariantowych. 
6. Termin wykonania zamówienia: 15.09.2004 r. 
7. Opis warunków udziału w postępowaniu: 
Oferenci winni złożyć:
7.1. ofertę na druku stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 
7.2. oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. 
Sposób sporządzenia i złożenia oferty winien być zgodny z wymogami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 
8. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 400,00 zł, które może być wniesione w jednej z poniższych form: 
- w pieniądzu: na konto Zamawiającego K.D.B.S Włocławek 53 9550 0003 2001 0070 0711 0001 
- poręczeniach bankowych, 
- gwarancjach bankowych, 
- gwarancjach ubezpieczeniowych 
Dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty. 
9.
 Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Zamawiający przy wyborze oferty 
będzie się kierował następującymi kryteriami: - oferowana cena wykonania
 zamówienia: 100 %. 
10. Oferty należy składać w terminie do 12 lipca 2005 roku do godz 10.00 w siedzibie Urzędu Gminy, budynek A pok. nr 5 . I piętro przy ul. Królewieckiej 7 we Włocławku. 
11. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.07.2005 r. godz. 10.15, budynek B - sala konferencyjna. 
12.
 Termin związania ofertą – 30 dni od dnia otwarcia ofert. 10.Ogłoszenie 
podlega wywieszeniu w miejscu publicznym( na tablicy ogłoszeń) w 
Urzędzie Gminy Włocławek przy ul. Królewieckiej 7 oraz na stronach 
internetowych Urzędu Gminy Włocławek. 
Wójt Gminy Włocławek
   Ewa Braszkiewicz    
metryczka
Wytworzył: Referat (27 czerwca 2005)
Opublikował: Kamil Wieczorek (27 czerwca 2005, 14:19:27)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1340

 
					
 
			






