OGŁOSZENIE O PRZETRGU NA WYKONANIE ROBÓT 1. Zamawiający: Urząd Gminy Włocławek ul. Królewiecka 7 87-800 Włocławek 2. Przetarg nieograniczony w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2004 r., Nr 19 poz. 177) 3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami jest dostępna do odbioru w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 2 bud. A za odpłatnością 30,00 zł + VAT po wystawieniu faktury przez Zamawiającego. 4. Przedmiot zamówienia: Budowa chodnika przy drodze powiatowej Włocławek - Choceń w miejscowości Kruszynek (Etap II - zatoka autobusowa - 65 m, Etap III – odcinek chodnika – 192 m). Zakres zamówienia: • roboty ziemne, • ręczne rozebranie nawierzchni z mas mineralno- bitumicznych wraz z remontem cząstkowym, • budowa chodnika i zatoki autobusowej z kostki betonowej (typu polbruck), • budowa zjazdów indywidualnych, • wykonanie odwodnienia powierzchniowego, Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje specyfikacja istotnych warunków zamówienia i projekt techniczny - znajdujący się do wglądu u Zamawiającego. Osoba uprawniona do udzielania informacji jest oraz Magdalena Korpolak- Komorowska ins. d/s inwestycji i dróg pok. nr 2 bud. A i Pan Wiesław Kuliński - inspektor d/s remontów pok. nr 2, tel. 231-34-26. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia ofert wariantowych. 6. Termin wykonania zamówienia: 30.07.2004 r. 7. Opis warunków udziału w postępowaniu: Oferenci winni złożyć: 7.1. ofertę na druku stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 7.2. oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. Sposób sporządzenia i złożenia oferty winien być zgodny z wymogami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 600,00 zł, które może być wniesione w jednej z poniższych form: - w pieniądzu: na konto Zamawiającego: BOŚ S.A. O/ Włocławek 62 1540 1069 2001 8700 6419 0002 - poręczeniach bankowych, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych. Dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty. 9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował następującymi kryteriami: - oferowana cena wykonania zamówienia: 100 %. 10. Oferty należy składać w terminie do 23 kwietnia 2004 roku do godz 11.00 w siedzibie Urzędu Gminy, budynek A pok. nr 5, I piętro, przy ul. Królewieckiej 7 we Włocławku. 11. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.04.2004 r. godz. 11.00, budynek B, pok. nr 7, I piętro (sala konferencyjna). 12. Termin związania ofertą – 30 dni 13. Ogłoszenie podlega wywieszeniu w miejscu publicznym (na tablicy ogłoszeń) w Urzędzie Gminy Włocławek przy ul. Królewieckiej 7 oraz na stronach internetowych Urzędu Gminy Włocławek.
Wójt Gminy Włocławek
Ewa Braszkiewicz |