OGŁOSZENIE O PRZETRGU NA WYKONANIE ROBÓT
1. Zamawiający: Gmina Włocławek ul. Królewiecka 7 87-800 Włocławek tel. (054) 230-53-00 fax. (054) 230-53-53 e-mail: rbiir@gmina.wloclawek.pl
2. Przetarg nieograniczony w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2004 roku Nr 19 poz. 177 ze zmianami ) o wartości poniżej 60.000 Euro. 3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami jest dostępna do odbioru w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 2 bud. A za odpłatnością 10,00 zł + VAT po wypełnieniu wniosku i wystawieniu faktury przez Zamawiającego. 4. Przedmiot zamówienia: „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Warząchewka Polska – Pińczata długości 380 mb – I Etap" (CPV 45233120-6)
Zakres robót obejmuje: a) wykonanie robót przygotowawczych – usunięcie ziemi urodzajnej, wycinkę drzew oraz krzaków, b) wykonanie robót ziemnych, c) likwidację kolizji z kablem telekomunikacyjnym poprzez jego przełożenie poza koronę drogi na długości 320 mb, d) wykonanie podbudowy o grubości po zagęszczeniu 20 cm z gruntu stabilizowanego cementem o wytrzymałości 2,5 MPa wraz z dwoma zjazdami i mijanką o łącznej pow. 1737 m2
5. Zamawiający nie przewiduje składanie ofert częściowych. 6. Zamawiający nie przewiduje składanie ofert wariantowych. 7. Osoba uprawniona do udzielania informacji jest Magdalena Korpolak - Komorowska - Inspektor. d/s Inwestycji i dróg pok. nr 2 bud. B tel. (054) 230-53-37. 8. Termin wykonania zamówienia: 25.11.2006 r. 9. Opis warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy winni złożyć: 9.1. ofertę na druku stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 9.2. oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. Sposób sporządzenia i złożenia oferty winien być zgodny z wymogami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 10. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 350,00 zł, które może być wniesione w jednej z poniższych form: - w pieniądzu na konto Zamawiającego: BOŚ S.A. o/Włocławek 70 1540 1069 2001 8700 6419 0052 - poręczeniach bankowych, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych Dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty. 11. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie. Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował następującymi kryteriami: - oferowana cena wykonania zamówienia: 100 %. 12. Oferty należy składać w terminie do 02.11.2006 r. do godz 12.00 w siedzibie Urzędu Gminy, budynek A pok. nr 5 . I piętro przy ul. Królewieckiej 7 we Włocławku. 13. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.11.2006 r. godz. 12.15, budynek B - sala konferencyjna. 14. Termin związania ofertą – 30 dni od dnia otwarcia ofert. 15. Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej. 16. Ogłoszenie podlega wywieszeniu w miejscu publicznym (na tablicy ogłoszeń) w Urzędzie Gminy Włocławek przy ul. Królewieckiej 7 oraz na stronach internetowych BIP Urzędu Gminy Włocławek i portalu UZP - www.portal.uzp.gov.pl.
Formularz SIWZ: pobierz
Wójt Gminy Włocławek Ewa Braszkiewicz
|