Biuletyn Informacji Publicznej  Gminy Włocławek  www.gmina.wloclawek.pl
Gmina Włocławek
Informacje Ogólne
Herb, Flaga, Insygnia
Statut Gminy
Rada Gminy
Przewodniczący Rady
Skład Rady
Komisje Gminne
Uchwały Rady
Protokoły z sesji
Oświadczenia majątkowe
Urząd Gminy
Wójt Gminy
Skarbnik Gminy
Sekretarz Gminy
Zarządzenia Wójta Gminy
Zarządzenia Kierownika Urzędu Gminy Włocławek
Schemat organizacyjny
Regulamin Organizacyjny
Referaty
Oświadczenia majątkowe
e-Urząd
Przetargi
Przetargi jednostek organizacyjnych gminy
Przetargi własne Urzędu
° Przetargi aktualne
° Przetargi unieważnione
° Wyniki przetargów
° Archiwum
Archiwum przetargów
Ochrona Środowiska
Karty Informacyjne
Archiwum 2008 - 2010
Poradnik Interesanta
Jak załatwić sprawę
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Informacje nieudostępnione
Prawo lokalne
Strategia rozwoju
Zagospodarowanie przestrzenne
Plan Gospodarki Odpadami
Program Ochrony Środowiska
Wykazy nieruchomości
Dział Wyborczy
Wybory samorządowe 2006
Wybory parlamentarne 2007
Referendum Europejskie
Wybory do Parlamentu Europejskiego 2009
Wybory Prezydenta RP 2010
Wybory Samorządowe 2010
Wybory Uzupełniające do Rady Gminy 2011
Wybory Parlamentarne 2011
Finanse Gminy
Budżet
Sprawozdania
Podatki i opłaty
Oferty inwestycyjne
Kontrole w Urzędzie
Zewnętrzne
Wewnętrzne
Dział Ogłoszeń
Obwieszczenia
Ogłoszenia
Zawiadomienia
Nabór pracowników
Jednostki organizacyjne
Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Smólniku
Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Kruszynie
Gminny Zespół Oświaty we Włocławku
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej we Włocławku
Zakład Usług Komunalnych Gminy Włocławek w Dębicach
Gminna Biblioteka Publiczna w Kruszynie z filią w Smólniku
Gminny Ośrodek Kultury w Kruszynie
Oświadczenia majątkowe
Jednostki w Archiwum
Gimnazjum w Kruszynie
Szkoła Podstawowa w Modzerowie
Szkoła Podstawowa w Kruszynie
Szkoła Podstawowa w Warząchewce
Szkoła Podstawowa w Skokach Dużych
Gminny Zespół Kultury w Kruszynie
Serwis i obsługa
Dziennik Ustaw
Wyszukiwarka
Instrukcja obsługi
Redakcja
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Przetargi własne Urzędu > Przetargi aktualne strona główna 

Przetargi aktualne
Ogłoszenie o przetargu - Budownictwo 


O G  Ł  O  S  Z  E  N  I  E
O ZAMÓWIENIU NA WYKONANIE ROBÓT


1.Zamawiający: Gmina Włocławek ul. Królewiecka 7  87-800 Włocławek
tel. (054) 230-53-00        fax. (054) 230-53-53  e-mail : rbiir@gmina.wloclawek.pl
2. Przetarg  nieograniczony w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz.U.z 2007 roku Nr 223 poz. 1655 ze zmianami ) , o  wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8
3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami jest dostępna do odbioru w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 8 bud. A  za odpłatnością 10,0 zł + Vat po wypełnieniu wniosku i wystawieniu faktury przez Zamawiającego  lub do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego www.gmina.wloclawek.pl
4. Określenie  przedmiotu zamówienia oraz wielkość lub zakres zamówienia :.

OBIEKT    :   Droga gminna 
      
BRANŻA   :    Drogowa

ADRES INWESTYCJI :     Mursk   


Rodzaj zamówienia : roboty budowlane 
Określenie  przedmiotu zamówienia oraz wielkość lub zakres zamówienia : Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Mostki- Mursk – etap I od km 1 + 056 do km 1 + 506 „

Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka drogi gminnej Mostki- Mursk  Gm.Włocławek od  I Etap od km 1+056 do km 1506
Powierzchnie:
– jezdnia –1937,4m2,
– zjazdy indywidualne –105,6m2.

Zakres robót ujętych w kosztorysie obejmuje:
1.wykonanie robót przygotowawczych – wycinka z karczowaniem drzew
i krzaków w pasie drogowym, rozbiórka fragmentów nawierzchni
2.wykonanie robót ziemnych –korytowanie pod zjazdy wywiezieniem gruntu, roboty ziemne poprzeczne, obrobienie na czysto skarp nasypów i wykopów,
3.wykonanie podbudowy z kamiennego wapiennego grub. 20cm
4.wykonanie nawierzchni zjazdów gospodarczych – podbudowa z kruszywa kamiennego
grub. 15cm
5.wykonanie nawierzchni jezdni i zjazdów z betonu asfaltowego grub. 4cm
6.wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
7.plantowanie wykończeniowe skarp nasypów i wykopów oraz odcinkowe umocnienie skarp i poboczy,
8.wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

Wykonawca  może powierzyć wykonanie części lub całości zamówienia podwykonawcom pod warunkiem, że wskaże w ofercie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcom.

5. Informacje o możliwości złożenia oferty wariantowej

Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej

6. Termin wykonania zamówienia

- rozpoczęcie – 3 dni od dnia zawarcia umowy
- zakończenie – 30.09. 2010 rok

7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

7.1.W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy , którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp :

-  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- posiadają wiedzę  i doświadczenia;
- warunek ten zostanie spełniony , jeśli Wykonawca przedstawi wykaz minimum 2 robót budowlanych w zakresie stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej niezbędnych do  spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia , wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich rodzaju  i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentu, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
-  dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- warunek ten zostanie spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże , iż na czas realizacji zamówienia  będzie dysponował przynajmniej : przyczepa skrzyniowa 3,5 tony, samochód samowyładowczy do 5 ton  , walec statyczny samojezdny , walce wibracyjny , rozścielacz mas bitumicznych , ciągnik kołowy 74kW/100 KM , przyczepa dłużycowa 10,0 t, spycharka gąsienicowa 74kW/100KM, ). piła do cięcia drzewa – po 1 sztuce
- warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , a w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- Kierownik budowy  -  1 osoba z uprawnieniami budowlanymi ( kserokopia uprawnień z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) oraz uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie  zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz.U.z 2006 r Nr 156 poz.1118 ze zmianami)  prawa budowlanego.
- 1 osoba z uprawnieniami do kierowania ruchem podczas realizacji zamówienia wydanymi przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego nie musi być to osoba dodatkowa.
- Kierowca – 1 osoba z uprawnieniami 
- 2  pracowników fizycznych
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
- warunek ten zostanie spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże ,iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż  100 000,00 zł

7.2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w SIWZ.Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a oferta uznana zostanie za wykluczoną, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy Pzp .

7. 3. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, których mowa w art. 24 ust 1 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , każdy z warunków określonych w pkt 1.1.- 1.4. winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie .Warunek określony w pkt 3 powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie .Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów , które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Wykonawcy powołujący się na potencjał innych podmiotów w zakresie doświadczenia zobowiązany jest do wykazania spełnienia warunku poprzez wskazanie części zamówienia , jaką powierzy podwykonawcom. 

7.4. Zamawiający odrzuca ofertę, która:
1) jest niezgodna z ustawą
2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust 2 pkt 3 ustawy Pzp
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia
5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny
7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienia omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3
8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów

8. Informacje na temat wadium

1) Oferta winna być zabezpieczona  wadium dla zamówienia podstawowego w wysokości  2000,00 zł , które może być wniesione w jednej z poniższych form:
w pieniądzu : na konto Zamawiającego  :
BOŚ 70 1540 1069 2001 8700 6419 0052   - przed upływem terminu składania ofert Zamawiający udokumentuje wyciągiem z konta potwierdzenie wpłaty wadium przez Wykonawcę.
-poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
-gwarancjach bankowych,
-gwarancjach  ubezpieczeniowych
-poręczeniach udzielanych  przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt2  ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U.Nr 109 poz. 1158 z póź  zm. ).

2). Sposób przekazania: dołączone w oryginale do oferty przed upływem terminu składania ofert.
-Wadium złożone w oryginale do oferty wyczerpuje postawiony warunek. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.

3). Dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty.

4).Zamawiający zwraca  wadium zgodnie z art. 46 ust 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007r  z późn. zm )

5).Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach , o których mowa w art. 46 ust 4a i ust 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007r  z późn. Zm )

9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

1).Jedynym kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie oferowana cena oferty 100 %
2). Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną spośród ofert nie odrzuconych.
3). Oferta ta otrzyma 100 punktów.
4). Pozostałe oferty proporcjonalnie mniej według wzoru wymienionego w pkt XV SIWZ :
5). Obliczenia dokonywane będą z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.

10.Miejsce i termin składania ofert
1).Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Włocławek ul. Królewiecka 7, 87-800 Włocławek , sekretariat – pokój nr 5 (piętro).
2).Ofertę należy złożyć do dnia 20.07.2010 roku godz. 9.00 .

11. Termin związania ofertą
1). Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
2) Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
3). W uzasadnionych przypadkach termin ten może zostać przedłużony w sposób określony w art. 85 ust 2 , 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007r  z późn. zm ) .
4) Wniesienie odwołania po upływie terminu składania ofert zawiesza bieg terminu związania ofertą do czasu ogłoszenia przez Krajową Izbę Odwoławczą orzeczenia (art. 182 ust. 6 ustawy).

12.Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej;

13. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej , na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zamówień
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

14. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

15. Informację o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust 6 pkt 3 i 4 , jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.

Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6  Prawo zamówień publicznych

16. Osoba uprawniona do udzielania informacji jest Magdalena Korpolak- Komorowska   Kierownik Referatu Budownictwa  Inwestycji i Rolnictwa pok. nr 8 bud. B tel. 230-53-37

17. Sposób sporządzenia i złożenia oferty winien być zgodny z wymogami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
18. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.07.2010 roku godz. 9.15, budynek B- sala konferencyjna .
19.Ogłoszenie podlega opublikowaniu poprzez : wywieszenie w miejscu publicznym( na tablicy ogłoszeń) w Urzędzie Gminy Włocławek przy ul. Królewieckiej 7 , na stronach internetowych Urzędu Gminy Włocławek. www.gmina.wloclawek.pl - i Biuletynie Zamówień Publicznych UZP www.uzp.gov.pl  w dniu 30.06.2010 roku


Włocławek, 30.06.2010 r.

 Pobierz Specyfikacje
Data wprowadzenia informacji 2010-06-30 10:11:20 Informację zaktualizowano 2010-06-30 10:12:12, wprowadzający: Kamil Wieczorek
wersja do druku
« powrót