Biuletyn Informacji Publicznej  Gminy Włocławek  www.gmina.wloclawek.pl
Gmina Włocławek
Informacje Ogólne
Herb, Flaga, Insygnia
Statut Gminy
Rada Gminy
Przewodniczący Rady
Skład Rady
Komisje Gminne
Uchwały Rady
Protokoły z sesji
Oświadczenia majątkowe
Urząd Gminy
Wójt Gminy
Skarbnik Gminy
Sekretarz Gminy
Zarządzenia Wójta Gminy
Zarządzenia Kierownika Urzędu Gminy Włocławek
Schemat organizacyjny
Regulamin Organizacyjny
Referaty
Oświadczenia majątkowe
e-Urząd
Przetargi
Przetargi jednostek organizacyjnych gminy
Przetargi własne Urzędu
° Przetargi aktualne
° Przetargi unieważnione
° Wyniki przetargów
° Archiwum
Archiwum przetargów
Ochrona Środowiska
Karty Informacyjne
Archiwum 2008 - 2010
Poradnik Interesanta
Jak załatwić sprawę
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Informacje nieudostępnione
Prawo lokalne
Strategia rozwoju
Zagospodarowanie przestrzenne
Plan Gospodarki Odpadami
Program Ochrony Środowiska
Wykazy nieruchomości
Dział Wyborczy
Wybory samorządowe 2006
Wybory parlamentarne 2007
Referendum Europejskie
Wybory do Parlamentu Europejskiego 2009
Wybory Prezydenta RP 2010
Wybory Samorządowe 2010
Wybory Uzupełniające do Rady Gminy 2011
Wybory Parlamentarne 2011
Finanse Gminy
Budżet
Sprawozdania
Podatki i opłaty
Oferty inwestycyjne
Kontrole w Urzędzie
Zewnętrzne
Wewnętrzne
Dział Ogłoszeń
Obwieszczenia
Ogłoszenia
Zawiadomienia
Nabór pracowników
Jednostki organizacyjne
Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Smólniku
Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Kruszynie
Gminny Zespół Oświaty we Włocławku
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej we Włocławku
Zakład Usług Komunalnych Gminy Włocławek w Dębicach
Gminna Biblioteka Publiczna w Kruszynie z filią w Smólniku
Gminny Ośrodek Kultury w Kruszynie
Oświadczenia majątkowe
Jednostki w Archiwum
Gimnazjum w Kruszynie
Szkoła Podstawowa w Modzerowie
Szkoła Podstawowa w Kruszynie
Szkoła Podstawowa w Warząchewce
Szkoła Podstawowa w Skokach Dużych
Gminny Zespół Kultury w Kruszynie
Serwis i obsługa
Dziennik Ustaw
Wyszukiwarka
Instrukcja obsługi
Redakcja
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Przetargi własne Urzędu > Przetargi aktualne strona główna 

Przetargi aktualne
Ogłoszenie o przetargu 


O G  Ł  O  S  Z  E  N  I  E
O PRZETARGU NA WYKONANIE ROBÓT


1.Zamawiający: Gmina Włocławek ul. Królewiecka 7  87-800 Włocławek

2. Przetarg  nieograniczony w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz.U.z 2007 roku Nr 223 poz. 1655 ze zmianami ) ,  którego wartość szacunkowa przekracza wyrażoną w złotych równowartości kwoty 14 000 euro i nie przekracza kwoty 5.510.000 euro.
3. tel. (054) 230-53-00        fax. (054) 230-53-53  e-mail : rbiir@gmina.wloclawek.pl ,

4. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami jest dostępna do odbioru w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 8 bud. A  za odpłatnością 10,0 zł + Vat po wypełnieniu wniosku i wystawieniu faktury przez Zamawiającego  lub do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego www.gmina.wloclawek.pl

5. Przedmiot zamówienia : „Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Nowa Wieś i Kruszyn „

OBIEKT:  kanalizacja i wodociąg
      
BRANŻA: sanitarna

ADRES INWESTYCJI: Nowa Wieś , Kruszyn  

6.Rodzaj zamówienia : roboty budowlane 

Określenie  przedmiotu zamówienia oraz wielkość lub zakres zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej  w miejscowościach Nowa Wieś i Kruszyn..

Oznaczenie wg CPV : 45.23.24.10-9 , 45.11.10.00-8, 45.23.13.00-8
 
I. Projektowana sieć kanalizacji sanitarnej w miejscowości Nowa Wieś i Kruszyn,  Gmina Włocławek,  stanowi część składową gminnej sieci kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki socjalno-bytowe z terenu gminy do Miejskiej Oczyszczalni Ścieków we Włocławku. 
1. Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej projektowana  jest z rur 0,20PCW,  o połączeniach kielichowych, z uszczelką gumową.  Podejścia do indywidualnych odbiorców (tylko o granicy ich działek) zaprojektowano z rur 0,16PCW. Na sieci zaprojektowano montaż studzienek przelotowych betonowych 1200mm i studzienek 0,40PCW. Projektowana kanalizacja  składa się z sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej oraz przepompowni ścieków sanitarnych.
Całkowita długość sieci kanalizacji sanitarnej – I etap odcinki 1b, 1c, 1d, 1e    
0,20PCW  -     816m
0,16PCW  -     227m
0,11PCW tłoczny -  136m
2. Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej projektowana  jest z rur 0,20PCW,  o połączeniach kielichowych, z uszczelką gumową.     Podejścia do indywidualnych odbiorców (tylko od granicy ich działek) zaprojektowano z rur 0,16PCW. Na sieci zaprojektowano montaż studzienek przelotowych betonowych 1200mm i studzienek 0,40PCW.
Całkowita długość sieci kanalizacji sanitarnej  przebiegającej przez działki nr 22/14, 22/15, 60    
0,20PCW - 447m
0,16PCW-   56m
3. Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej projektowana  jest z rur 0,20PCW,  o połączeniach kielichowych, z uszczelką gumową.  Podejścia do indywidualnych odbiorców (tylko od granicy ich działek) zaprojektowano z rur 0,16PCW. Na sieci zaprojektowano montaż studzienek przelotowych betonowych 1200mm i studzienek 0,40PCW.
Całkowita długość sieci kanalizacji sanitarnej – I etap odcinek 1a    
0,20PCW  - 343m
0,16PCW  - 108m
II. Projektowana sieć wodociągowa w miejscowościach Nowa wieś i Kruszyn, stanowić część składową sieci wodociągowej w Gminie Włocławek i zasilać będzie odbiorców w wodę do celów socjalno-bytowych.Projektowany wodociąg  wykonany zostanie z rur 110PCW wodociągowych, o połączeniach kielichowych, z uszczelką gumową.  Układany będzie na podsypce piaskowej o grubości 10cm i obsypce tej samej grubości.  Na sieci projektuje się montaż dwóch hydrantów ppoż. HP80. Całkowita długość wodociągu–  233mb

7. Wykonawca  może powierzyć wykonanie części lub całości zamówienia podwykonawcom pod warunkiem ,że wskaże w ofercie części zamówienia , która zostanie powierzona podwykonawcom.

8. Zamawiający nie przewiduje :
-zawarcia umowy ramowej;
-wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej;
-ustanowienia dynamicznego systemu zakupów;
-rozliczeń w walutach obcych między zamawiającym i wykonawcą;
-zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

9.  Zamawiający przewiduje :
- możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6  Prawo zamówień publicznych

10. Zamawiający nie dopuszcza :
-składania ofert wariantowych,
-składania ofert częściowych

11. Osoba uprawniona do udzielania informacji jest Magdalena Korpolak- Komorowska   Kierownik Referatu Budownictwa  Inwestycji i Rolnictwa pok. nr 8 bud. B tel. 230-53-37 oraz Pan Krzysztof Sikorski .
12 .Termin wykonania zamówienia 31.07.2010   r.
13. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW (art. 36 ust.1 pkt 5)

13.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; sanitarnych
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym  i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
13.2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 2) wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba  że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców , którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust 1 pkt 2 lub art. 67 ust 1 i2 
3) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania 4) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy , 5) wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą 13.3. Zamawiający odrzuca ofertę, która: 1) jest niezgodna z ustawą
2.jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia , z zastrzeżeniem art. 87 ust 2 pkt 3 ustawy
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny
7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienia omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3
7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
13.4. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.
      
13.4.1.Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia – nie  
       spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach
       wymienionych w SIWZ.
13.4.2.Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem
       wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ustawy ; ofertę wykonawcy
       wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

14. Sposób sporządzenia i złożenia oferty winien być zgodny z wymogami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
15.Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 15.000,00 zł  , które może być wniesione w jednej z poniższych form:w pieniądzu : na konto Zamawiającego  :
BOŚ S.A. 70 1540 1069 2001 8700 6419 0052  
-poręczeniach bankowych,
-gwarancjach bankowych,
-gwarancjach  ubezpieczeniowych
-poręczeniach udzielanych  przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt2  ustawy z dnia
9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U.Nr 109 poz. 1158 z póź  zm. ).
Dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty.
16. Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie oferowana najniższa cena oferty - 100 %
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną spośród ofert nie odrzuconych. Oferta ta otrzyma 100 punktów. Pozostałe oferty proporcjonalnie mniej według wzoru wymienionego w pkt XVI SIWZ :Obliczenia dokonywane będą z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.

17.Oferty należy składać w terminie  do 29.12.2009  roku do godz  9.00 w siedzibie Urzędu Gminy , budynek A pok. nr 5 . I piętro przy ul. Królewieckiej 7 we Włocławku.
18. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.12.2009  r godz. 9.15, budynek B- sala konferencyjna .
19.Termin związania ofertą – 30 dni od dnia otwarcia ofert.
20.Ogłoszenie podlega opublikowaniu poprzez : wywieszenie w miejscu publicznym( na tablicy ogłoszeń) w Urzędzie Gminy Włocławek przy ul. Królewieckiej 7 , na stronach internetowych Urzędu Gminy Włocławek. www.gmina.wloclawek.pl - i Biuletynie Zamówień Publicznych UZP www.uzp.gov.pl  w dniu 07.12.2009 roku


Włocławek, 07.12.2009  r.

Załączniki Dodatkowe

wyjaśnienie do SIWZ.doc

Wyjasnienie do SIWZ 2.doc

Wyjasnienie do SIWZ nr 3.doc

Wyjasnienie do SIWZ nr 4.doc

Wyjaśnienie do SIWZ nr 5.doc

Wyjasnienie do SIWZ nr 6.doc

 Specyfikacja
Data wprowadzenia informacji 2009-12-07 20:39:28 Informację zaktualizowano 2009-12-23 09:26:10, wprowadzający: Kamil Wieczorek
wersja do druku
« powrót