Biuletyn Informacji Publicznej  Gminy Włocławek  www.gmina.wloclawek.pl
Gmina Włocławek
Informacje Ogólne
Herb, Flaga, Insygnia
Statut Gminy
Rada Gminy
Przewodniczący Rady
Skład Rady
Komisje Gminne
Uchwały Rady
Protokoły z sesji
Oświadczenia majątkowe
Urząd Gminy
Wójt Gminy
Skarbnik Gminy
Sekretarz Gminy
Zarządzenia Wójta Gminy
Zarządzenia Kierownika Urzędu Gminy Włocławek
Schemat organizacyjny
Regulamin Organizacyjny
Referaty
Oświadczenia majątkowe
e-Urząd
Przetargi
Przetargi jednostek organizacyjnych gminy
Przetargi własne Urzędu
° Przetargi aktualne
° Przetargi unieważnione
° Wyniki przetargów
° Archiwum
Archiwum przetargów
Ochrona Środowiska
Karty Informacyjne
Archiwum 2008 - 2010
Poradnik Interesanta
Jak załatwić sprawę
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Informacje nieudostępnione
Prawo lokalne
Strategia rozwoju
Zagospodarowanie przestrzenne
Plan Gospodarki Odpadami
Program Ochrony Środowiska
Wykazy nieruchomości
Dział Wyborczy
Wybory samorządowe 2006
Wybory parlamentarne 2007
Referendum Europejskie
Wybory do Parlamentu Europejskiego 2009
Wybory Prezydenta RP 2010
Wybory Samorządowe 2010
Wybory Uzupełniające do Rady Gminy 2011
Wybory Parlamentarne 2011
Finanse Gminy
Budżet
Sprawozdania
Podatki i opłaty
Oferty inwestycyjne
Kontrole w Urzędzie
Zewnętrzne
Wewnętrzne
Dział Ogłoszeń
Obwieszczenia
Ogłoszenia
Zawiadomienia
Nabór pracowników
Jednostki organizacyjne
Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Smólniku
Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Kruszynie
Gminny Zespół Oświaty we Włocławku
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej we Włocławku
Zakład Usług Komunalnych Gminy Włocławek w Dębicach
Gminna Biblioteka Publiczna w Kruszynie z filią w Smólniku
Gminny Ośrodek Kultury w Kruszynie
Oświadczenia majątkowe
Jednostki w Archiwum
Gimnazjum w Kruszynie
Szkoła Podstawowa w Modzerowie
Szkoła Podstawowa w Kruszynie
Szkoła Podstawowa w Warząchewce
Szkoła Podstawowa w Skokach Dużych
Gminny Zespół Kultury w Kruszynie
Serwis i obsługa
Dziennik Ustaw
Wyszukiwarka
Instrukcja obsługi
Redakcja
Rejestr zmian
Statystyka odwiedzin
 Przetargi własne Urzędu > Przetargi aktualne strona główna 

Przetargi aktualne
Ogłoszenie o przetargu 


O G  Ł  O  S  Z  E  N  I  E
 O PRZETRGU NA WYKONANIE ROBÓT


1.Zamawiający: Gmina Włocławek ul. Królewiecka 7  87-800 Włocławek
2. Postępowaniu o zamówienie publiczne  prowadzone jest  na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity Dz. U. Z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami  ) w trybie przetargu nieograniczonego , którego wartość szacunkowa przekracza wyrażoną w złotych równowartości kwoty 14 000 euro i nie przekracza kwoty 5.510.000 euro.
3. tel. (054) 230-53-00        fax. (054) 230-53-53 
e-mail : rbiir@gmina.wloclawek.pl ,www.gmina.wloclawek.pl
4. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami jest dostępna do odbioru w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 8 bud. A  za odpłatnością 10,0 zł + Vat po wypełnieniu wniosku i wystawieniu faktury przez Zamawiającego .
5. Przedmiot zamówienia : „ Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Włocławek ”
ADRES INWESTYCJI : Teren Gminy Włocławek    


Zakres dostaw  obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano- montażowych 100 przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Włocławek wraz z :
- rozruchem mechanicznym i technologicznym ,
- szkoleniem użytkowników oczyszczalni ścieków w zakresie eksploatacji i prowadzenia książki oczyszczalni oraz dostawa urządzeń oczyszczalni ścieków.

Oznaczenie wg CPV : 45.25.21.27-4, 45.26.26.40-9, 45.23.24.21-9 
Wykaz lokalizacji przydomowych oczyszczalni ścieków  stanowi załącznik nr 1A do SIWZ.

Wykonanie robót:
Roboty należy wykonać zgodnie z projektem technicznym

a)  do wykonania zamówienia wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń w I
     gatunku, zakupionych u renomowanych producentów, gwarantujących najwyższą jakość,
     o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji
     technicznej i przedmiarze robót,
b)  występujące w dokumentacji i przedmiarach nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są
     dla wykonawców wiążące ale winni oni uwzględnić możliwość zapewnienia jednolitej
     obsługi technicznej zamontowanych urządzeń,
c)  zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów równoważnych do 
     materiałów określonych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że ich parametry
     będą odpowiadały parametrom określonym w dokumentacji projektowej,
d)  wykonawca składający ofertę na materiały i urządzenia równoważne będzie obowiązany do zapewnienia i udokumentowania ich równoważności,
e)  zabrania się stosowania materiałów nie odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy
oraz innych urządzeń określonych w projekcie, wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich
     zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości),
f)  wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały, do czasu gdy będą one  potrzebne do wykonania robót, były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Inspektora
g) koszty związane z realizacją inwestycji : kompleksowa obsługa geodezyjna, zabezpieczenie terenu budowy, utrzymania go w należytym stanie technicznym , oznakowania robót, a także koszt zorganizowania zaplecza budowy ponosi Wykonawca.
h) Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia ewentualnych szkód powstałych w czasie realizacji zadania.

Wymogi dotyczące zbiorników przydomowych oczyszczalni ścieków

Osadniki powinny być wykonane jako zbiorniki monolityczne z polietylenu wysokiej gęstości PEHD formowanego metodą rozdmuchu, lub inną metodą wykonania zbiornika  w tej samej klasie jakości zapewniającą  tym samym nieprzepuszczalność wody, odporność mechaniczną na obciążenie gruntem, dekompresję, uderzenia i odporność na substancje agresywne w ściekach, na zmiany temperatury  oraz pełną stabilność w gruncie.  Muszą być wyposażone w filtr doczyszczający gwarantujący zatrzymanie zawiesin, charakteryzujący się wysoką skutecznością oczyszczania potwierdzoną badaniami. Osadnik musi posiadać częściowy podział na komory dla wyeliminowania mieszania ścieków w okolicy filtra, oraz łatwo dostępne włazy z pokrywami o konstrukcji zapewniającej wyeliminowanie wydostawania się gazów fermentacyjnych. Osadnik winien posiadać króciec umożliwiający włączenie w instalacje systemu wentylacji. Osadniki powinny spełniać normę PN-EN 12566-1 i być oznaczone znakiem CE natomiast pozostałe elementy oczyszczalni (studzienki itp.) aprobatę techniczną wydaną przez IOŚ.
Studzienki rozdzielcze, studzienki zamykające należy wykonać jako monolityczny cylinder z polietylenu wysokiej gęstości PEHD lub innych materiałów spełniających te same wymogi wytrzymałościowe i eksploatacyjne. .
Urządzenia oczyszczalni ścieków powinny posiadać ważną Aprobatę Techniczną wydaną przez IOŚ w Warszawie, którą w całości należy dołączyć do oferty przetargowej lub inny dokument dopuszczający do stosowania w budownictwie w krajach EU. Osadniki powinny spełniać normę PN-EN 12566-1. Trwałość urządzeń oczyszczalni powinna być objęta min. 10-letnią gwarancją producenta.
Montaż poszczególnych urządzeń winien być zgodny z DTR producenta.

6. Zamawiający nie przewiduje składanie ofert częściowych
7. Zamawiający nie przewiduje składanie ofert wariantowej
Osoba uprawniona do udzielania informacji jest Magdalena Korpolak- Komorowska   Kierownik Referatu Budownictwa  Inwestycji i Rolnictwa pok. nr 8 bud. B tel. 230-53-37
8.Termin wykonania zamówienia  :
- rozpoczęcie:   w dniu podpisania umowy
   - zakończenie :  15 październik   2009   r.

9.Opis warunków udziału w postępowaniu :
Wykonawcy winni złożyć:
9.1. ofertę na druku stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
9.2. oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych.
Sposób sporządzenia i złożenia oferty winien być zgodny z wymogami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
10.Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 11.000,00 zł , które może być wniesione w jednej z poniższych form:
w pieniądzu : na konto Zamawiającego  :
BOŚ S.A. 70 1540 1069 2001 8700 6419 0052  
- poręczeniach bankowych,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach  ubezpieczeniowych
- poręczeniach udzielanych  przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt2  ustawy z dnia
9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U.Nr 109 poz. 1158 z póź  zm. ).
Dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty.
11.Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował następującymi kryteriami:
- oferowana cena wykonania zamówienia: 100 %.
12.Oferty należy składać w terminie  do 06.07.2009  roku do godz  9.00 w siedzibie Urzędu Gminy , budynek A pok. nr 5 . I piętro przy ul. Królewieckiej 7 we Włocławku.
13. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.07.2009  r godz. 9.15, budynek B- sala konferencyjna .
14.Termin związania ofertą – 30 dni od dnia otwarcia ofert.
15.Ogłoszenie podlega wywieszeniu w miejscu publicznym( na tablicy ogłoszeń) w Urzędzie Gminy Włocławek przy ul. Królewieckiej 7 , na stronach internetowych Urzędu Gminy Włocławek. www.gmina.wloclawek.pl - i Biuletynie Zamówień Publicznych UZP www.uzp.gov.pl
16.Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej.


Włocławek, 12.06.2009  r.

Wyjaśnienia do SIWZ 02

Wyjasnienia do SIWZ 03.doc

 Pobierz Plik
Data wprowadzenia informacji 2009-06-12 20:05:50 Informację zaktualizowano 2009-06-30 07:34:30, wprowadzający: Kamil Wieczorek
wersja do druku
« powrót