bip.gmina.wloclawek.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Gminy Włocławek www.gmina.wloclawek.pl
Przetargi własne Urzędu > 2011 rok strona główna 

2011 rok
 

Włocławek, 2011-03-18
RBIiR 5541-1/5/2011

Informacja o wyniku postępowania

dot. postępowania o zamówienie publiczne  , które prowadzone jest  na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zmianami  ) w trybie przetargu nieograniczonego wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 na zamówienie pod nazwą: „Budowa drogi gminnej Warząchewka Polska- Warząchewka Królewska- Gołaszewo od km 0 + 000 do km 3 + 037 teren Gminy Włocławek Nr 190520 C i od km 3 + 037 do km 3 + 680 teren Gminy Kowal Nr 190901 C „

Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej

Gmina Włocławek zgodnie z art. 92 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych ( Dz.U. z 2010 roku Nr 113 poz.759 ze zmianami ) informuje , iż w przeprowadzonym postępowaniu wybrano jako najkorzystniejszą i nie podlegającą odrzuceniu  ofertę Konsorcjum Lider Konsorcjum Firma Inżynieryjno- Drogowa„ DROGTOM” Sp. zo.o. Al. K. Wielkiego 1 b, 87-800 Włocławek Partner Konsorcjum Przedsiębiorstwo Robót Drogowych „ SPEC-DRÓG” Sp. z o.o. ul. Krzywa Góra 8/10, 87-800 Włocławek z ceną wykonania zamówienia  3 213 426,72 zł brutto .

Zawiadamiamy jednocześnie o streszczeniu oceny i porównaniu pozostałych złożonych ofert:

  • Oferta nr 1  ( złożona przez DROGI I MOSTY HENRYK BOCZEK ul. Pakoska 9, 88-100 Inowrocław ) spełnia warunki udziału w postępowaniu, uzyskując w jedynym kryterium oceny ofert (cena) 99,86 pkt.
  • Oferta nr 2 ( złożona przez Zakład Drogowy Maciej Siedlecki ul. Puszkina 21, 62-030 Luboń )spełnia warunki udziału w postępowaniu lecz jej wartość przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia .
  • Oferta nr 3  ( złożona przez Włocławskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych  Spółka z o.o.  Nowa Wieś ul. Jana Pawła II 7) spełnia warunki udziału w postępowaniu, uzyskując w jedynym kryterium oceny ofert (cena) 99,94 pkt.
  • Oferta nr 4 ( złożona przez ALSTAL-DROGI Spółka z o.o. ul. Konopnickiej 20  88-300 Mogilno )spełnia warunki udziału w postępowaniu lecz jej wartość przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. 
  • Oferta nr 6 ( złożona przez Skanska S.A. ul. Gen. J. Zajączka 9  01-518 Warszawa )spełnia warunki udziału w postępowaniu lecz jej wartość przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia 

Termin zawarcia umowy nie krótszy niż 10 dni od przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty , zgodnie z art. 94 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp.O terminie podpisania umowy poinformujemy Państwa odrębnym pismem.

 
Data wprowadzenia informacji 2011-03-18 12:55:17, wprowadzający: Kamil Wieczorek
 

Włocławek, 2011-05-30

RBIiR 271.1.14.2011 

 

Informacja o wyniku przetargu

dot. postępowania o zamówienie publiczne  prowadzonego  na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zmianami  ) w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 pod nazwą : Remont świetlic wiejskich w miejscowości Koszanowo, Telążna Leśna i Świętosław, budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Nowa Wieś oraz budowa boisk sportowych w miejscowości Smólsk, Łagiewniki, Dębice, Koszanowo i Pińczata wraz z urządzeniem placów zabaw”

Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej

Gmina Włocławek zgodnie z art. 92 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity Dz.U. z 2010 roku Nr 113 poz. 759 ze zmianami ) informuje , iż w przeprowadzonym postępowaniu wybrano jako najkorzystniejszą i niepodlegającą odrzuceniu ofertę Mirosław Anioł , Jerzy Kęcel działający pod nazwą „AGROBUD” s.c. z siedzibą w Poznaniu przy ulicy Faszynowej 22 - które reprezentuje Jarosław Jama – pełnomocnik Konsorcjum na podstawie pełnomocnictwa z dnia 18 kwietnia 2011 r. z ceną wykonania zamówienia 796859,21 zł brutto.W dniu 30 maja 2011 roku została podpisana umowa z Wykonawcą.

 
Data wprowadzenia informacji 2011-06-02 21:13:40 Informację zaktualizowano 2011-06-02 21:15:27, wprowadzający: Kamil Wieczorek
 

Włocławek, dnia 2011-08-19
RBIiR 271.1.26.2011

Informacja o wyniku przetargu

dot. postępowania o zamówienie publiczne   nr 271.1.26.2011 prowadzonego   na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759  ze zmianami ) w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia równej lub przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 pod nazwą: „Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w kwocie 4 656 372,00 PLN  na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Włocławek na 2011 rok

Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej

Gmina Włocławek zgodnie z art. 92 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych ( Dz.U. z 2010 roku Nr 113 poz.759 ze zmianami ) informuje , iż w przeprowadzonym postępowaniu przetargowym wybrano jako najkorzystniejszą i niepodlegającą odrzuceniu  ofertą BANK OCHRONY ŚRODOWISKA S.A. CENTRALA Centrum Korporacyjne w Bydgoszczy ul. T. Kościuszki 15, 87-800 Włocławek  z ceną wykonania zamówienia  1 384 305,91 brutto. Jedynym kryterium oceny ofert była cena i w/w Wykonawca zaproponował cenę najkorzystniejszą uzyskując 100 pkt. 

2. Zawiadamiamy jednocześnie o streszczeniu oceny i porównaniu pozostałych złożonych ofert:

Oferta nr 1  ( złożona przez KUJAWSKO- DOBRZYŃSKI BANK SPÓŁDZIELCZY ul. Żabia 6, 87-800 Włocławek ) spełnia warunki udziału w postępowaniu uzyskując w jedynym kryterium oceny ofert (cena kredytu) 98,77 pkt 

3. Termin zawarcia umowy nie krótszy niż 10 dni od przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty , zgodnie z art. 94 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp.

 
Data wprowadzenia informacji 2011-08-19 11:53:41 Informację zaktualizowano 2011-08-19 12:00:23, wprowadzający: Łukasz Lewandowski
 

Włocławek, dnia 2011-08-31

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w kwocie 4 656 372.00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Włocławek na 2011 rok.

Zamówienie dotyczy udzielenia i obsługi długoterminowego kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu w
kwocie 4 656 372,00 PLN ( słownie: cztery miliony sześćset pięćdziesiąt sześć tysięcy trzysta siedemdziesiąt
dwa złote 00/100 ) z terminem spłaty w okresie od 30 grudnia 2012 do 30 grudnia 2020 roku

1. Kwota kredytu: 4 656 372,00 zł

2. Uruchomienie kredytu – po podpisaniu umowy, w transzach na wniosek Zamawiającego, zgodnie z jego zapotrzebowaniem

3.Okres kredytowania: od daty zawarcia umowy do dnia 30.12.2020
- odsetki – miesięczne,
- karencja w spłacie rat kapitału – włącznie do 29 grudnia 2012 r.
- raty kapitałowe płatne 30 listopada każdego roku, w przypadku gdy 30 listopada przypada na dzień wolny od
pracy, należy przyjąć ostatni dzień roboczy przed datą 30 listopada.

4. Oprocentowanie wg WIBOR 3 M + stała marża banku
Oprocentowanie kredytu wg stawki WIBOR 3M. (Do oceny oferty przyjmuje się stawkę ustaloną na dzień
ukazania się ogłoszenia o zamówieniu). Marża, prowizje oraz inne opłaty banku w całym okresie kredytowania nie mogą ulec zmianie. Oprocentowanie kredytu ma być naliczane wg średniego WIBOR 3M. Zmiana następować będzie co kwartał. W przypadku wzrostu oprocentowania, wzrost może nastąpić najwyżej o taki procent, o jaki wzrośnie stawka
WIBOR 3M. Kredyt spłacany będzie w ratach rocznych wg harmonogramu zawartego w umowie, w terminie od 30 grudnia
2012 r., a skończywszy w 30 grudnia 2020 r. Odsetki od pozostającej do spłaty kwoty kredytu będą regulowane miesięcznie do 30 dnia każdego miesiąca następującego po okresie obrachunkowym. Odsetki będą naliczane od faktycznie wykorzystanych środków. Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez konieczności dodatkowej prowizji lub innych obciążeń z tego tytułu.

5.Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami niż wymienione w SIWZ.

6. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania przez Wykonawcę prowizji i opłat z tytułu przygotowania i
postawienia kredytu do dyspozycji.

 

 
Data wprowadzenia informacji 2011-09-01 11:17:25 Informację zaktualizowano 2011-09-01 11:49:31, wprowadzający: Łukasz Lewandowski

Zobacz:
 Przetargi aktualne .  Przetargi unieważnione .  Wyniki przetargów .  Archiwum . 
  Biuletyn Informacji Publicznej - bip.gmina.wloclawek.pl