OGŁOSZENIE O PRZETRGU NA WYKONANIE ROBÓT
1. Zamawiający: Gmina Włocławek ul. Królewiecka 7 87-800 Włocławek 2. Przetarg nieograniczony w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2004 roku Nr 19 poz. 177 ze zmianami) o wartości poniżej 60.000 Euro 3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami jest dostępna do odbioru w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 2, bud. A za odpłatnością 30,00 zł + VAT po wystawieniu faktury przez Zamawiającego. 4. Przedmiot zamówienia: "Budowa nawierzchni ulicy Rubinowej w miejscowości Nowa Wieś - etap I" Zakres zamówienia: 1. wykonanie robót rozbiórkowych istniejących fragmentów nawierzchni, 2. wykonanie robót ziemnych - koryto pod nawierzchnię, 3. wykonanie elementów odwodnienia - 11 studzienek ściekowych ulicznych, 144 m przykanalików z rur PCW fi 160 mm, regulacja wysokościowa 12 włazów istniejących studni rewizyjnych, 4. wykonanie nawierzchni ulicy – ustawienie 410,8 m krawężników betonowych 30x15 cm na ławie betonowej z oporem, wykonanie warstwy odcinającej o grubości 8 cm z piasku oraz podbudowy o grubości 16 cm z chudego betonu B-7,5 na powierzchni 1.692,2 m2.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje specyfikacja istotnych warunków zamówienia i projekt techniczny - znajdujący się do wglądu u Zamawiającego. Osoba uprawniona do udzielania informacji jest Magdalena Korpolak- Komorowska - Inspektor d/s Inwestycji i dróg, pok. nr 2 bud. A tel. (054) 230-53-37.
5. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia ofert wariantowych. 7. Termin wykonania zamówienia: 31.07.2006 r. 8. Opis warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy winni złożyć: 8.1. ofertę na druku stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 8.2. oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. Sposób sporządzenia i złożenia oferty winien być zgodny z wymogami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 1500,00 zł , które może być wniesione w jednej z poniższych form: - w pieniądzu na konto Zamawiającego: K.D.B.S Włocławek 53 9550 0003 2001 0070 0711 0001 - poręczeniach bankowych, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych Dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty. 10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie. Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował następującymi kryteriami: - oferowana cena wykonania zamówienia: 100 %. 11. Oferty należy składać w terminie do 27.02.2006 r. do godz 10.00 w siedzibie Urzędu Gminy, budynek A pok. nr 5 . I piętro przy ul. Królewieckiej 7 we Włocławku. 12. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.02.2006 r. o godz. 10.15, budynek B - sala konferencyjna. 13. Termin związania ofertą – 30 dni od dnia otwarcia ofert. 14. Ogłoszenie podlega wywieszeniu w miejscu publicznym (na tablicy ogłoszeń) w Urzędzie Gminy Włocławek przy ul. Królewieckiej 7 oraz na stronach internetowych Urzędu Gminy Włocławek.
Wójt Gminy Włocławek Ewa Braszkiewicz |