OGŁOSZENIE O PRZETARGU NA WYKONANIE ROBÓT
1. Zamawiający: Urząd Gminy Włocławek ul. Królewiecka 7 87-800 Włocławek 2. Przetarg nieograniczony w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz.U.z 2004 roku Nr 19 poz. 177 ) o wartości powyżej 60.000 Euro. 3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami jest dostępna do odbioru w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 8 bud. A za odpłatnością 50,00 zł + VAT po wystawieniu faktury przez Zamawiającego w terminie do dnia 08.10.2005 r. 4. Przedmiot zamówienia: „Rozbudowa istniejącej szkoły podstawowej wraz z przyłączami wodociągowym i energetycznym kablowym nn w miejscowości Smólnik, gm. Włocławek.” Zakres zamówienia: - rozbudowa budynku szkoły w pełnym zakresie budowlanym i instalacyjnym pod klucz wraz z przyłączami i obiektami towarzyszącymi zgodnie z opracowanym projektem technicznym. Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje specyfikacja istotnych warunków zamówienia i projekt techniczny- znajdujący się do wglądu u Zamawiającego. Osoba uprawniona do udzielania informacji jest Beata Obielecka kierownik referatu budownictwa, inwestycji i rolnictwa, tel. 230-53-33. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia ofert wariantowych. 6. Termin wykonania zamówienia: I etap - 15.12.2005 r. II etap - 15.12.2006 r. 7. Opis warunków udziału w postępowaniu. Oferenci winni złożyć: 7.1. ofertę na druku stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z wymaganymi załącznikami, 7.2. oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. Sposób sporządzenia i złożenia oferty winien być zgodny z wymogami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8.Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 100.000,00 zł , które może być wniesione w jednej z poniższych form: - w pieniądzu na konto Zamawiającego: K.D.B.S Włocławek 53 9550 0003 2001 0070 0711 0001 - poręczeniach bankowych, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych. Dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty. 9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował następującymi kryteriami: - oferowana cena wykonania zamówienia: 100 %. 10. Oferty należy składać w terminie do 17.10.2005 roku do godz 10.00 w siedzibie Urzędu Gminy , bud. A pok. nr 5 . I piętro ul. Królewieckiej 7 we Włocławku. 11. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.10.2005 r godz. 10.15 – sala konferencyjna 12. Termin związania ofertą – 90 dni od dnia otwarcia ofert. 13. Ogłoszenie podlega wywieszeniu w miejscu publicznym (na tablicy ogłoszeń) w Urzędzie Gminy Włocławek przy ul. Królewieckiej 7 oraz na stronach internetowych Urzędu Gminy Włocławek i w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Wójt Gminy Włocławek Ewa Braszkiewicz |