OGŁOSZENIE O PRZETRGU NA WYKONANIE ROBÓT
1. Zamawiający: Urząd Gminy Włocławek ul. Królewiecka 7 87-800 Włocławek 2. Przetarg nieograniczony w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2004 r., Nr 19 poz. 177) o wartość powyżej 60.000 EURO. 3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami jest dostępna do odbioru w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 2 bud. A za odpłatnością 30,00 zł + VAT po wystawieniu faktury przez Zamawiającego. 4. Przedmiot zamówienia: Budowa drogi gminnej Smólnik – Adaminowo długości 1.880 mb. Zakres zamówienia:
wykonanie robót ziemnych w gruncie II kategorii z wywozem nadmiaru ziemi poza teren budowy,
Wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem z całkowitym doziarnieniem gr. 16 cm,
Wykonanie na odcinkach leśnych i łąkowych nawierzchni tłuczniowej dwuwarstwowej z kamienia twardego
Wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej grubości 4 cm,
Wykonanie warstwy ścieralnej cienkiego dywanika z mieszanki mineralno-asfaltowej grubości 4 cm,
Wykonanie zjazdów gospodarczych umocnionych kamieniem wapiennym, Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje specyfikacja istotnych warunków zamówienia i projekt techniczny - znajdujący się do wglądu u Zamawiającego. Osoba uprawniona do udzielania informacji jest Magdalena Korpolak-Komorowska - Inspektor d/s Inwestycji i Dróg, pok. nr 2 bud. A, tel. (054) 231-34-26. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia ofert wariantowych. 6. Termin wykonania zamówienia: 30.06.2005 r. 7. Opis warunków udziału w postępowaniu: Oferenci winni złożyć: 7.1. ofertę na druku stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 7.2. oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. Sposób sporządzenia i złożenia oferty winien być zgodny z wymogami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 3.300,00 zł, które może być wniesione w jednej z poniższych form: - w pieniądzu: na konto Zamawiającego: K.D.B.S. o/Włocławek, Nr 53 9550 0003 2001 0070 0711 0001 - poręczeniach bankowych, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych. Dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty. 9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował następującymi kryteriami: - oferowana cena wykonania zamówienia: 100 %. 10. Oferty należy składać w terminie do 10 grudnia 2004 roku do godz. 10.00 w siedzibie Urzędu Gminy, budynek A, pok. nr 5, I piętro, przy ul. Królewieckiej 7 we Włocławku. 11. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 10 grudnia 2004 r. godz. 10.15, budynek B, I piętro, sala konferencyjna. 12. Termin związania ofertą – 60 dni 13. Ogłoszenie podlega wywieszeniu w miejscu publicznym (na tablicy ogłoszeń) w Urzędzie Gminy Włocławek przy ul. Królewieckiej 7 oraz na stronach internetowych Urzędu Gminy Włocławek.
Wójt Gminy Włocławek
Ewa Braszkiewicz |