OGŁOSZENIE O PRZETRGU NA WYKONANIE ROBÓT
1. Zamawiający: Gmina Włocławek ul. Królewiecka 7 87-800 Włocławek tel. (054) 230-53-00 fax. (054) 230-53-53 e-mail: rbiir@gmina.wloclawek.pl
2. Przetarg nieograniczony w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2004 roku Nr 19 poz. 177 ze zmianami ) o wartości poniżej 60.000 Euro. 3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami jest dostępna do odbioru w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 2 bud. A za odpłatnością 10,00 zł + Vat po wypełnieniu wniosku i wystawieniu faktury przez Zamawiającego. 4. Przedmiot zamówienia: "Przebudowa drogi - chodnika z nawierzchni gruntowej na nawierzchnie twardą w pasie drogi wojewódzkiej nr 265 Brześć Kujawski - Gostynin w miejscowości Kruszyn km 6 + 720 – 6 + 850 i km 8 + 330 – 8 + 397" Długość chodnika - 197 mb Szerokość chodnika - 1,50 mb
Zakres robót obejmuje: 1. wykonanie wjazdów do posesji wraz z wykonaniem przepustów pod zjazdami; powierzchnia wjazdów o nawierzchni z kostki brukowej betonowej – 57,3 m2, o nawierzchni z tłucznia kamiennego – 60,75 m2 2. wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce piaskowej – 269,25 m2 3. W kosztorysie nie uwzględniono wartości materiałów Inwestora : w ilości tj. - kostka brukowa szara o grubości 8 cm- 50 m2 - kostka brukowa szara o grubości 6 cm- 250 m2 - obrzeża betonowe szare – 199 mb 5. Zamawiający nie przewiduje składanie ofert częściowych. 6. Zamawiający nie przewiduje składanie ofert wariantowych. 7. Osoba uprawniona do udzielania informacji jest Magdalena Korpolak - Komorowska - Inspektor. d/s Inwestycji i dróg pok. nr 2 bud. B tel. (054) 230-53-37. 8. Termin wykonania zamówienia: 30.09.2006 r. 9. Opis warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy winni złożyć: 9.1. ofertę na druku stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 9.2. oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. Sposób sporządzenia i złożenia oferty winien być zgodny z wymogami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 10. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 350,00 zł, które może być wniesione w jednej z poniższych form: - w pieniądzu na konto Zamawiającego: K.D.B.S Włocławek 53 9550 0003 2001 0070 0711 0001 - poręczeniach bankowych, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych Dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty. 11. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie. Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował następującymi kryteriami: - oferowana cena wykonania zamówienia: 100 %. 12. Oferty należy składać w terminie do 01.08.2006 r. do godz 12.00 w siedzibie Urzędu Gminy, budynek A pok. nr 5 . I piętro przy ul. Królewieckiej 7 we Włocławku. 13. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 01.08.2006 r. godz. 12.15, budynek B - sala konferencyjna. 14. Termin związania ofertą – 30 dni od dnia otwarcia ofert. 15. Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej. 16. Ogłoszenie podlega wywieszeniu w miejscu publicznym (na tablicy ogłoszeń) w Urzędzie Gminy Włocławek przy ul. Królewieckiej 7 oraz na stronach internetowych BIP Urzędu Gminy Włocławek i portalu UZP - www.portal.uzp.gov.pl.
Formularz SIWZ: pobierz
.Wójt Gminy Włocławek Ewa Braszkiewicz |