OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU o wartości szacunkowej poniżej 60.000 euro Postępowanie prowadzone zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz.177, z późn. zm.).
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego: Gmina Włocławek ul. Królewiecka 7 87-800 Włocławek tel.: (054) 230-53-00 fax: (054) 230-53-53 NIP: 888-21-79-524 REGON: 000551295
2. Tryb udzielenia zamówienia publicznego: przetarg nieograniczony.
3. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór banku wykonującego bankową obsługę budżetu Gminy Włocławek przez okres 3 lat od daty podpisania umowy (CPV 66.10.00.00-0, 66.12.00.00-73, 66.13.00.00-03).
3.1. Szczegółowy zakres zamówienia Zamówienie dotyczy prowadzenia obsługi bankowej Urzędu Gminy Włocławek przez okres 3 lat w zakresie otwarcia i prowadzenia: 1) rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych Urzędu Gminy Włocławek 2) lokat krótko i długoterminowych 3) obsługi kredytów 4) finansowania potrzeb gminy poprzez kredyty inwestycyjne, obrotowe w rachunku bieżącym 5) rachunków gminnych klubów sportowych, organizacji pożytku publicznego, dla których Gmina udziela dotacji 6) rachunków bankowych następujących jednostek organizacyjnych gminy: Gminnego Zespołu Oświaty, Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, Zakładu Usług Komunalnych, Gminnego Zespołu Kultury, Samodzielnego Zakładu Opieki Zdrowotnej
3.2. W razie nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy: a. Wykonawca zobowiązuje się zapłacić zamawiającemu kary umowne: w wysokości 10 % wartości szacunkowej zamówienia, gdy zamawiający odstąpi od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, b. Zamawiający zobowiązuje się zapłacić wykonawcy kary umowne w wysokości 10 % wartości szacunkowej zamówienia w przypadku odstąpienia przez wykonawcę od umowy z powodu okoliczności obciążających odpowiedzialnością zamawiającego za wyjątkiem przypadku określonego w art. 145 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz. 177, z późn. zm.), c. możliwe jest dochodzenie przez strony na zasadach ogólnych odszkodowań przewyższających kary umowne.
3.3. Bank zapewni bezpieczny konwój gotówki z punktu kasowego Zamawiającego położonego przy ul. Królewieckiej we Włocławku do banku (w cenie usługi).
3.4. Bank zawrze umowy z jednostkami organizacyjnymi gminy (nie zobowiązanymi do stosowania ustawy - Prawo zamówień publicznych, w tym zakresie – art. 4 pkt 8) na warunkach nie gorszych niż z Zamawiającym.
3.5. Bank umożliwi korzystanie przez Gminę i jednostki organizacyjne Gminy ze środków wpływających na rachunki bankowe w czasie rzeczywistym, w tym samym dniu, bez dodatkowych opłat.
3.6. Bank nie będzie pobierał: a) opłat i prowizji bankowych od wpłat gotówkowych dokonywanych na rzecz gminy przez płatników podatków i opłat lokalnych oraz innych należności budżetowych, a także od wpłat własnych Urzędu Gminy Włocławek, b) opłat i prowizji bankowych od wypłat gotówkowych dokonywanych z rachunku Zamawiającego, c) innych niż określone w formularzu ofertowym, prowizji ani opłat z tytułu otwarcia i prowadzenia rachunków bankowych, innych, niż określone w formularzu ofertowym, prowizji ani opłat bankowych od zaangażowania kredytu tj. od salda niewykorzystanej części kredytu w rachunku bieżącym.
3.7. Zamawiający zastrzega sobie swobodę lokowania wolnych środków w innych bankach, zgodnie z art. 195 ust. 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz.U. Nr 249, poz. 2104 z późn. zm.).
3.8. W celu wstępnego zbadania kondycji finansowej Zamawiającego, wykonawcy mogą się zapoznać z budżetem gminy na 2006 r. w siedzibie Zamawiającego we Włocławku, ul. Królewiecka 7, bud B, pokój nr 3.
4. Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
5. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7: zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających w tym postępowaniu.
6. Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe, jeżeli zamawiający dopuszcza ich składanie: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Termin wykonania zamówienia: przez okres 3 lat od daty podpisania umowy.
8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz następujące warunki szczegółowe: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności – obsługi bankowej – zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe (tekst jednolity Dz.U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn. zm.), - wykonali w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę, odpowiadającą swoim zakresem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, polegającą na wykonaniu obsługi budżetu jednostki samorządu terytorialnego lub jednostki rządowej, - którzy posiadają swoją placówkę (oddział, filię) na terenie miasta Włocławka W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz ww. warunków szczegółowych, wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 9 niniejszej specyfikacji.
9. Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga składania wadium.
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 1) Oprocentowanie środków gromadzonych na rachunkach bankowych 20% 2) Oprocentowanie środków pieniężnych w lokatach, w tym overtnight 5% 3) Oprocentowanie lokat o stałym oprocentowaniu na okres 1 miesiąca 5% 4) Oprocentowanie kredytów w rachunku bieżącym 10% 5) Oprocentowanie kredytów inwestycyjnych z karencją w spłacie 5% 6) Prowizja bankowa przygotowawcza od kwoty udzielonego kredytu w rachunku 5% 7) Prowizja bankowa od niewykorzystanego limitu kredytu 5% 8) Cena bankowych prowizji operacyjnych w zł., w tym: 30% 9) Obsługa kasowa w punkcie kasowym wypłat zasiłków opieki społecznej w okresach miesięcznych dla ponad 100 świadczeniobiorców oraz stypendiów 15%
11. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert: oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Włocławek, ul. Królewiecka 7, 87 – 800 Włocławek, bud A, pok. nr 5, w terminie do dnia 18 kwietnia 2006 r. do godz. 10:00
12. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 18 kwietnia 2006 r. o godz. 10.15, w siedzibie Zamawiającego, budynek B - sala konferencyjna.
13. Termin związania ofertą – 30 dni od dnia otwarcia ofert.
14. Specyfikacja IWZ wraz z załącznikami jest dostępna w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 3, bud. B za odpłatnością 20,00 zł + VAT po wystawieniu faktury przez Zamawiającego.
15. Ogłoszenie podlega wywieszeniu w miejscu publicznym (na tablicy ogłoszeń) w Urzędzie Gminy Włocławek przy ul. Królewieckiej 7 oraz na stronach internetowych Urzędu Gminy Włocławek.
Wójt Gminy Włocławek Ewa Braszkiewicz |