OGŁOSZENIE O PRZETRGU NA WYKONANIE ROBÓT
1.Zamawiający: Urząd Gminy Włocławek ul. Królewiecka 7 87-800 Włocławek 2. Przetarg nieograniczony w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz.U.z 2004 roku Nr 19 poz. 177 ze zmianami ) o wartości poniżej 60.000 Euro 3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami jest dostępna do odbioru w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 2 bud. B za odpłatnością 10,00 zł + VAT po wystawieniu faktury przez Zamawiającego. 4. Przedmiot zamówienia: "Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kruszyn- Kaniewo dł. 450 mb". Zakres zamówienia: 4.1. Powierzchniowe podwójne utrwalenie nawierzchni polegające na rozłożeniu : - lepiszcza – emulsji asfaltowej szybkorozkładowej niemodyfikowanej - grysu kamiennego 6.3-10 mm (twardy, nie dopuszcza się kruszywa ze skał wapiennych) - drugiej warstwy lepiszcza - grysu kamiennego 4-6.3 mm 4.2. Podbudowa z tłucznia wapiennego od 20 do 40 mm grubości 14 cm z zaklinowaniem klińcem wraz z zamiałowaniem 4.3. Warstwa odsączająca z piasku średnioziarnistego z sączkami 4. Sprofilowane zageszczone podłoże gruntowe. Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje specyfikacja istotnych warunków zamówienia i projekt techniczny- znajdujący się do wglądu u Zamawiającego. 5. Osoba uprawniona do udzielania informacji jest oraz Magdalena Korpolak- Komorowska Inspektor d/s Inwestycji i dróg pok. nr 2 bud. B i Pan Wiesław Kuliński - Inspektor d/s remontów) tel. (054) 230-53-37. 6. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia ofert wariantowych. 8. Termin wykonania zamówienia: do 15.07.2005 r. 9. Opis warunków udziału w postępowaniu: Oferenci winni złożyć: 9.1. ofertę na druku stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 9.2. oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. Sposób sporządzenia i złożenia oferty winien być zgodny z wymogami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 10. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 700,00 zł , które może być wniesione w jednej z poniższych form: - w pieniądzu: na konto Zamawiającego: K.D.B.S Włocławek 53 9550 0003 2001 0070 0711 0001 - poręczeniach bankowych, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych. Dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty. 11. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował następującymi kryteriami: - oferowana cena wykonania zamówienia: 100 %. 12. Oferty należy składać w terminie do 22.04.2005 roku do godz 11.00 w siedzibie Urzędu Gminy , budynek A pok. nr 5 . I piętro przy ul. Królewieckiej 7 we Włocławku. 13. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.04.2005 r godz. 11.15, budynek B - sala konferencyjna. 14. Termin związania ofertą – 30 dni od dnia otwarcia ofert. 15. Ogłoszenie podlega wywieszeniu w miejscu publicznym (na tablicy ogłoszeń) w Urzędzie Gminy Włocławek przy ul. Królewieckiej 7 oraz na stronach internetowych Urzędu Gminy Włocławek.
Wójt Gminy Włocławek
Ewa Braszkiewicz |