O G Ł O S Z E N I E O ZAMÓWIENIU NA WYKONANIE ROBÓT
1.Zamawiający: Gmina Włocławek ul. Królewiecka 7 87-800 Włocławek tel. (054) 230-53-00 fax. (054) 230-53-53 e-mail : rbiir@gmina.wloclawek.pl 2. Przetarg nieograniczony w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz.U.z 2007 roku Nr 223 poz. 1655 ze zmianami ) , o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami jest dostępna do odbioru w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 8 bud. A za odpłatnością 10,0 zł + Vat po wypełnieniu wniosku i wystawieniu faktury przez Zamawiającego lub do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego www.gmina.wloclawek.pl 4. Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkość lub zakres zamówienia :.
OBIEKT : Droga gminna BRANŻA : Drogowa
ADRES INWESTYCJI : Sykuła
Rodzaj zamówienia : roboty budowlane Przedmiotem zamówienia jest : Przebudowa odcinka drogi gminnej w miejscowości Sykuła dł. 520 m Powierzchnia jezdni – szerokość 3,5 m , pow. 1820 m2.
Zakres robót ujętych w kosztorysie obejmuje: 1. wyrównanie istniejącej nawierzchni tłuczniem w ilości 77 m3 na szerokości 3.7m 2. ułożenie w-wy profilowej 60 kg/m2 na szerokości 3,5 m
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości zamówienia podwykonawcom pod warunkiem, że wskaże w ofercie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcom.
5. Informacje o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej
6. Termin wykonania zamówienia
- rozpoczęcie – 3 dni od dnia zawarcia umowy - zakończenie – 30 kwietnia 2010 rok
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
1). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej 2). Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców znajdujących się w sytuacjach określonych w art. 24 ust 1 i 2 Pzp.
3) . Zamawiający odrzuca ofertę, która: 1 jest niezgodna z ustawą 2 .jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust 2 pkt 3 ustawy 3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia 5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert 6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 7 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienia omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3 7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów 4). Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. 4.1. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w SIWZ.
4.2. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ustawy ; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
8. Informacje na temat wadium
1)Oferta winna być zabezpieczona wadium dla zamówienia podstawowego w wysokości 700,00 zł , które może być wniesione w jednej z poniższych form: w pieniądzu : na konto Zamawiającego : BOŚ 70 1540 1069 2001 8700 6419 0052 - przed upływem terminu składania ofert Zamawiający udokumentuje wyciągiem z konta potwierdzenie wpłaty wadium przez Wykonawcę. - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U.Nr 109 poz. 1158 z póź zm. ). 2). Sposób przekazania: dołączone w oryginale do oferty przed upływem terminu składania ofert. - Wadium złożone w oryginale do oferty wyczerpuje postawiony warunek. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 3). Dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty. 4).Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007r z późn. zm ) 5).Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach , o których mowa w art. 46 ust 4a i ust 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007r z późn. Zm )
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
1).Jedynym kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie oferowana cena oferty 100 % 2). Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną spośród ofert nie odrzuconych. 3). Oferta ta otrzyma 100 punktów. 4). Pozostałe oferty proporcjonalnie mniej według wzoru wymienionego w pkt XV SIWZ : 5). Obliczenia dokonywane będą z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
10.Miejsce i termin składania ofert 1).Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Włocławek ul. Królewiecka 7, 87-800 Włocławek , sekretariat – pokój nr 5 (piętro). 2).Ofertę należy złożyć do dnia 10 lutego 2010 roku godz. 9.00 .
11. Termin związania ofertą 1). Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. 2) Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 3). W uzasadnionych przypadkach termin ten może zostać przedłużony w sposób określony w art. 85 ust 2 , 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007r z późn. zm ) . 4). Wniesienie protestu po upływie terminu składania ofert zawiesza bieg terminu związania ofertą do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia protestu (art. 181 ust. 1 ustawy). 12.Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej;
13. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej , na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zamówień Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
14. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
15. Informację o przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust 6 pkt 3 i 4 , jeżeli zamawiający przewiduje udzielenie takich zamówień.
Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawo zamówień publicznych
16. Osoba uprawniona do udzielania informacji jest Magdalena Korpolak- Komorowska Kierownik Referatu Budownictwa Inwestycji i Rolnictwa pok. nr 8 bud. B tel. 230-53-37
17. Sposób sporządzenia i złożenia oferty winien być zgodny z wymogami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 18. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 10 lutego 2010 roku godz. 9.15, budynek B- sala konferencyjna . 19.Ogłoszenie podlega opublikowaniu poprzez : wywieszenie w miejscu publicznym( na tablicy ogłoszeń) w Urzędzie Gminy Włocławek przy ul. Królewieckiej 7 , na stronach internetowych Urzędu Gminy Włocławek. www.gmina.wloclawek.pl - i Biuletynie Zamówień Publicznych UZP www.uzp.gov.pl w dniu 18.01.2010 roku
Włocławek, 18.01.2010 r..
Pobierz Załączniki |