OGŁOSZENIE O PRZETARGU
na „Dostawę oleju napędowego do autobusów szkolnych będących w użytkowaniu Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Smólniku i Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Kruszynie w rozbiciu na zadania ( CPV 09134100-8) 1. ZAMAWIAJĄCY: Gminny Zespół Oświaty ul. Królewiecka 7, 87-800 Włocławek 2. Postępowaniu o zamówienie publiczne prowadzone jest na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity Dz. U. Z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami ) w trybie przetargu nieograniczonego, którego wartość szacunkowa przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000 euro i nie przekracza kwoty 206.000 euro 3. tel. (54) 232-78-07, fax. (54) 230-53-53, e-mail:gzo@gmina.wloclawek.pl 4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami , dostępna jest na stronie internetowej www.gmina.wloclawek.pl i w siedzibie Zamawiającego. 5. Przedmiot zamówienia. na „Dostawę oleju napędowego do autobusów szkolnych będących w użytkowaniu Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Smólniku i Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Kruszynie w rozbiciu na zadania ( CPV 09134100-8) ZADANIE 1 – Nr GZO.341-2/09 – Dostawa oleju napędowego do autobusów szkolnych będących w użytkowaniu Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Smólniku, w ilości: 12.000 litrów. ZADANIE 2 – Nr GZO.341-3/09 – Dostawa oleju napędowego do autobusów szkolnych będących w użytkowaniu Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Kruszynie, w ilości: 13.000 litrów w tym olej napędowy 5.000 litrów oraz olej napędowy – wysokooktanowy – 8.000 litrów. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 9. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.08.2010r. 10. Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni złożyć: 10.1. ofertę na druku stanowiącym załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 10.2. oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. Sposób sporządzenia i złożenia oferty winien być zgodny z wymogami zawartymi w Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia. 11. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 1.000,00 zł., które może być wniesione w jednej z poniższych form. w pieniądzu : na konto Zamawiającego : BOŚ 73 1540 1069 2001 8722 8387 0001 - przed upływem terminu składania ofert Zamawiający udokumentuje wyciągiem z konta potwierdzenie wpłaty wadium przez Wykonawcę. - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U .Nr 109 poz. 1158 z póź zm. ). Dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty. 12.Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierował następującymi kryteriami: Oferowana cena wykonania zamówienia: 100% 13.Oferty należy składać w terminie do 22.09.2009 roku do godz. 9.00 w siedzibie Zamawiającego tj. Gminny Zespół Oświaty ul. Królewiecka 7, 87 – 800 Włocławek, budynek C. 14.Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu w dniu 22.09.2009r. o godz. 9.15, budynek B – sala konferencyjna. 15.Termin związania ofertą – 30 dni od dnia otwarcia ofert. 16.Ogłoszenie podlega wywieszeniu w miejscu publicznym ( na tablicy ogłoszeń) w Urzędzie Gminy Włocławek, ul. Królewiecka 7, na stronie internetowej Gminy Włocławek www.gmina.wloclawek.pl i Biuletynie Zamówień Publicznych UZP www.uzp.gov.pl Włocławek, dnia 15.09.2009r.
Pobierz Specyfikacje |