Postępowanie administracyjne w sprawie przyznania dodatku mieszkaniowego |
|
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 o dodatkach mieszkaniowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 71, poz. 734), Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2001 w sprawie dodatków mieszkaniowych (Dz. U. z 2001r. Nr 156, poz. 1817), Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 grudnia 2001 w sprawie sposobu przeprowadzania wywiadu środowiskowego, wzoru kwestionariusza wywiadu oraz oświadczenia o stanie majątkowym wnioskodawcy i innych członków gospodarstwa domowego, a także wzoru legitymacji pracownika upoważnionego do przeprowadzenia wywiadu (Dz. U. z 2001r. Nr 156, poz. 1828). Opłaty: Nie pobiera się.
Termin odpowiedzi: 30 dni od daty złożenia wniosku
Jednostka odpowiadająca: Inspektor ds. Gospodarki komunalnej, robót publicznych i remontów Urząd Gminy Włocławek, bud. A, pok. Nr 2 tel. (054) 230-53-49
Tryb odwoławczy: Odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego we Włocławku za pośrednictwem organu wydającego decyzję w terminie 14 dni licząc od dnia otrzymania decyzji.
Uwagi: Dodatek mieszkaniowy przyznaje się na okres 6 miesięcy, licząc od pierwszego dnia miesiąca następującego po dniu złożenia wniosku. Zgodnie z art.7, ust8 Ustawy o dodatkach mieszkaniowych - wniesienie odwołania nie wstrzymuje wykonania decyzji.
Dokumenty 1. Wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego wraz z wymaganymi załącznikami - pobierz wniosek
|